Waxing

De grotere Volvo's
Plaats reactie
aheuvelink
1st Gear member

Ik ben hier beetje nieuw op het forum (zelf ook bezig nu voor een s60)

Wat me alleen opviel dat ik hier echt helemaal niemand hoor over de wax producten van maguire (nee dit is geen reclame)

Ik heb het zelf in amerika voor het eerst leren kennen (heb vrienden in Florida) en ben er toen hier naar op zoek gegaan, me bek viel eigenlijk open wat ik toen op een oude roze opel voor elkaar kreeg, die was daarna DIEP rood, en is dat ook een maand of 3 gebleven.

http://www.meguiars.com/

kijk het filmpje en dan snapt iedereen wat ik bedoel, het is niet het goekoopste spul (maar in ieder geval zodra ik die s60 heb wat er op mijn auto komt)

nog extra voordeel trouwens, vogelpoep? geen kans meer als je dit spul op je auto hebt zitten.

Denk volvo liefhebbers willen hun auto er ook wel tiptop uit hebben zien, en als er mensen zijn met vragen kun je altijd bij mij terecht.

Nee ik heb er geen aandelen in hahaha, anders was ik nu wel rijk geweest :-p
asta
5th Gear member

Er is laatst al een topic geweest over detailen, daar kwam Maquire ook al langs.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
aheuvelink
1st Gear member

hier om een ideetje te geven

http://www.meguiars.nl/forum/viewtopic.php?t=3906

niet bij mij gaan klagen als je net zo verslaafd wordt aan deze producten als ik hahaha
aheuvelink
1st Gear member

asta schreef:Er is laatst al een topic geweest over detailen, daar kwam Maquire ook al langs.
Oh dat heb ik dan gemist, maar die producten zijn ook zo goed... enige nadeel is dat het niet goedkoop is, maar wax je je auto hier mee dan blijft dat ook een redelijke tijd (niet zoals dat halfords zooi wat er na 1 wasbeurt alweer af is)
asta
5th Gear member

De meeste wax producten zijn er na enkele wasbeurten weer vanaf.
Er is ook al eens een onderzoek geweest naar de teflon beurten van bijna € 1000,- ook deze zijn er na enkele maanden alweer vanaf, terwijl ze garanties afgeven van meerdere jaren!
Belangrijk is om je auto bij te houden met goede producten en dat zijn niet de turtle waxen !!!
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
PeeJay
4th Gear member

Deze: Poetsen en detailing

Ik heb ook een redelijke verzameling Meguiars thuis staan.
Er zijn nog een aantal goede concurrenten, maar die worden in Nederland nauwelijks verkocht.

Maar ik ben een fan in elk geval. Nooit meer een spons op mijn auto :)
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Plaats reactie

Terug naar “De 60 - 70 - 80 en 90 series”