R.E.S.P.E.C.T !

Jij slijmt jezelf de familie in. GEDURFD.Paul schreef:Ja................
Nee is kadootje voor de pa van mijn vriendinnetje!
Hihi! Door mij zijn de ouders van mijn vorige vriendin ook Volvo gaan rijden. Zie paps nog altijd met een grote grijns voorbij rijden wanneer ik 'm tegenkom.nikske schreef:slim van je om vriendinnetjes te kiezen die thuis Volvo rijden.
R.E.S.P.E.C.T !
Ik koop ook altijd 3 schoenen. :roll:sjoerdb schreef:5 ruitenwissers voor de V40, maar 73 euro.
toelichting op de vraag, ik heb een V40 polar. koplampwissers zijn er 2, voorruit zijn er 2 en achterraam is er 1. bij elkaar optellen kom je dan op 5 ruitenwissers.« sjoerdb » :5 ruitenwissers voor de V40, maar 73 euro.
Ik koop ook altijd 3 schoenen.
2x Voorruit, 2x koplamp, 1x achterruit :roll:AlexV70 schreef:Ik koop ook altijd 3 schoenen. :roll:sjoerdb schreef:5 ruitenwissers voor de V40, maar 73 euro.
Ah...je was me voor..sjoerdb schreef:toelichting op de vraag, ik heb een V40 polar. koplampwissers zijn er 2, voorruit zijn er 2 en achterraam is er 1. bij elkaar optellen kom je dan op 5 ruitenwissers.« sjoerdb » :5 ruitenwissers voor de V40, maar 73 euro.
Ik koop ook altijd 3 schoenen.
Dat is opmerkelijk, want ik heb begrepen dat de ETM's na 2003 van een ander type en aanmerkelijk beter waren.Marc V70 schreef:Vandaag een nieuw gasklephuis gemonteerd, was blijkbaar kapot volgens het electronisch diagnose-systeem. Ik kreeg steeds minder vermogen van het motormanagement zodat ik ternauwernood de garage bereikte.
Ook een sensor bij het linkervoorwiel moet vervangen worden.
Ik klink nog opgewekt omdat ik de rekening nog moet krijgen.