wat een hoop info hier op dit forum! Alleen vind ik zoveel dat ik er nu helemaal geen wijs meer uit word...
Ik had in mijn vorige auto een losse radio met DVD en mp3-mogelijkheid. Nu is zo'n ding eigenlijk wel lelijk om in te bouwen in een V70 als je ook de mogelijkheid voor een Bigfront hebt. Ik heb nog geen V70 maar morgen hopelijk wel. Deze heeft een HU603 gemonteerd met stuurbediening en een cd-wisselaar achterin.
Nu zou ik graag toch ook wel MP3 luisteren, danwel vanaf CD, danwel vanaf Ipod ofzo (al moet ik dan wel ook nog een ipod kopen). Ik heb begrepen dat dit met een IMIV kan? Zit zoiets al in de auto ingebouwd standaard of is dit een aftermarket dingetje om de auto voor de gek te houden? Stuurbediening werkt dan nog steeds om volgende/vorige nummer te kiezen?
Verder zie ik ook dat sommigen tv kijken op hun navigatiecherm, of dvd? Kan dit alleen met het originele volvo-scherm on het dashboard of kan dit ook werken op een achteraf ingebouwde navi? Gaat dit dan ook via de IMIV? En waar stop je de DVD dan in? Of kun je filmpjes ook vanaf je Ipod draaien?
hele vraagwaterval, maar veel lezen hier leverde me niet de juiste antwoorden op... lijkt wel of iedereen die hier komt al meteen weet waar het over gaat, behalve ik

alvast bedankt!