Het plan is om een loze knop op het rijtje DSTC-ALARM-SPIEGELS INKLAPPEN-KINDERSLOT te voorzien van twee USB aansluitingen. Op deze usb-poorten wil ik dan oa de iPod aansluiten zodat deze geladen wordt. Het knopje naast de sigarettenaansteker wilde ik hiervoor gebruiken.
Heb een verleng sigarettenaansteker gekocht met twee USB poorten ernaast. Maar dit hulpmiddel komt dan te ver in de auto en bovendien vind ik het niet mooi staan. Heb het dus uit elkaar gehaald en gezien dat de twee usb poorten gesoldeerd zijn op het huis van de sigarettenaansteker. Kan je dus ook solderen op die van de auto lijkt mij.
Om het dan netjes te maken wilde ik de knop naast de aansteker gebruiken om daar de twee usb poorten in te lijmen.
Heb het huis met de regelunit (Airco-temperatuur etc) los gehad. 4 schroefjes los gehaald en het achterste dekseltje los geklikt. Maar zo kom je niet achter de voorkant van het frontje. Het frontje zit ook geklikt maar daarbij ook nog ergens vast. Kan gelijmd zijn maar kan ook geplugt zijn. Om nu te voorkomen dat ik de boel verniel heb ik alles maar weer in elkaar gezet.
Vraag is dus hoe ik zo'n knop eruit krijg. Lijkt mij dat dit mogelijk is omdat er achteraf voor accessoires een werkende knop bijkomt.
Iemand enige ervaring hiermee?
Knoppen inbouwen in regeleenheid
- hadico
- 5th Gear member
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 30.09.2008 - 21:51
- Locatie: Amstelveen
Als je de uitvoering hebt met de 'lege' knoppen dan kan je die er per stuk gewoon uitwippen maar let op de ruimte hierachter is beperkt ca10/15mm omdat de print waar de schakelknop op komt te zitten hierachter ligt.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 04.01.2008 - 16:28
Geen idee of het de uitvoering is met lege knoppen. Hoe kan ik dat zien?
De auto is van eind 2000. Heb wel geprobeerd ze eruit te wippen maar durf niet door te zetten en beschadigen te krijgen.
Suggesties?
De auto is van eind 2000. Heb wel geprobeerd ze eruit te wippen maar durf niet door te zetten en beschadigen te krijgen.
Suggesties?
V70 T5 eind 2000 met 250 pk 310 (?) pk en 420 (?) Nm