Sieger bij jouw foto zit dus retour en vacuum precies andersom als bij mij.
Slang die naar de gasklep gaat is vacuum.
Heb nog wat vragen, want weet niet helemaal 100% zeker hoe ik hem moet aansluiten.
Dit staat in de handleiding:
1. De benzineslang, die van de benzine-rail of std drukregelaar komt, en naar de tank teruggaat, wordt losgemaakt en aan de verticale uitgang ( B ) van de PBV bevestigd.
2. Met de benodigde lengte benzineslang wordt de ingang van de PBV ( A ) aangesloten op de uitgang van de rail of std drukregelaar.
Aansluiting B snap ik. Orginele drukregelaar gaat weg en die retour aansluiting gaat op B en vacuum heb ik dan ook gelijk.
Maar wat komt er op aansluiting A en wat doe ik met die aansluiting waar ik die slang aftrek, moet ik die dichtmaken.
Dit is de benzine toevoer slang neem ik aan, en die moet op A dan toch.
Dacht eerst van retour komt op me B en A op de orginele drukregelaar. Volgens mij moet het zo, maar misschien kan iemand dit bevestigen.
Dit staat op de site van biesheuvel:
Er zijn diverse uitvoeringen van de PBV maar in werking zijn ze gelijk. Met de speciale uitvoeringen kan men de standaard regelaar verwijderen maar deze zijn aanmerkelijk duurder dan de universele uitvoering. De universele uitvoering kan bij 99% van alle auto's gemonteerd worden zonder de standaard regelaar te verwijderen zodat de PBV ook eventueel op een volgende auto gemonteerd kan worden.
Maar in de handleiding staat dat de orginele drukregelaar weg gelaten word????