Laat ik mij eerst even voorstellen: ik ben Bart uit Tilburg en heb sinds maandag een volvo 460. Hiervoor had ik een fiat bravo uit 98 maar de onderhoudskosten waren dermate hoog dat ik hier afscheid van genomen heb. Voordat ik de Fiat kocht had ik al een 440 en die beviel eigenlijk heel erg goed; alleen de waterpomp is ooit stuk gegaan.
De 460 is een donkergroene 1.8 luxury line uit '96 van de 3e eigenaar met 155.000 gereden. Alles op en aan: airco, halflederen bekleding, elektrische dingen etc. Was maar 850 euro

Er zijn nog wel wat problemen die opgelost moeten worden, en wellicht dat jullie mij daar bij kunnen helpen:
- De radiateur is lek. Moet hier een speciale op omdat ik airco heb of niet (airco heeft toch aparte radiateur dacht ik?)
- De stabilisatorstang linksvoor is kapot, iemand tips hoe dit te vervangen en iemand enig idee wat zo'n ding kost?
En dan nog een audio vraag:
- Er zit nog een versterker in en die wil ik graag gebruiken voor mijn speakers. Zelf heb ik al een sub+versterker. Kan ik gewoon 2 stroomkabels van de accu af laten lopen? Of vreet dit teveel stroom voor de auto?
- Op mijn radio heb ik 3 versterkeruitgangen: front, rear en sub. De sub gebruik ik natuurlijk voor mijn sub, maar de andere versterker is een 4 kanaals en moet ik deze dan op front of rear aansluiten (aangezien deze versterker zowel achter als voor aanstuurt)? Of maakt dat niks uit?
Nou da was het voor zover, alvast bedankt voor jullie hulp!