Dat valt wel mee. Ik heb een H-plaat van december 2008 op een 2006-auto, op het kenteken staat keurig vermeld 'datum eerste toelating: 2006'. Ik heb een keurig afgestempeld serviceboekje uit Frankrijk, rekeningen er bij. Hartstikke mooi. Ik rijd de komende jaren in mijn XC, vergaar weer nederlandse stempeltjes, is toch nix mis mee? En over 5 jaar zie ik wel weer, voorlopig heb ik al zo'n 2 jaar afschrijving tov een dealervolvo in mijn zak zitten!Paul schreef: Auto klopt niet bij het kenteken

Sommige reacties klinken erg wantrouwend. Come on. We zijn één Europa. Een officiele -Volvo- dealer in Frankrijk of Duitsland is toch geen beunhaas. En alsof een nederlandse dealer kan garanderen dat een auto schadevrij is.... De leasemij-en hebben allemaal mantelcontracten met grote schadeherstelbedrijven. Het is dus aannamelijk dat de volvo-dealer erg weining of niets merkt van een schadegevalletje aan de auto van één van zijn leaseklanten. En later wordt die auto met 1,5 ton op de teller lekker gepoetst en voor veel geld in de showroom gereden. Welke historie is dan bekend. Het serviceboekje? De NAP? 'Atijd van een oud dametje geweest'? En dan nog: 'schadevrij' is één ding, maar een afgeragde leasebak, is dat dan wat je wil. En wie kent die historie?
Dus laten we allemaal doen waar we ons goed bij voelen. Everybody happy!