Carfreak schreef:Een kerstboompje op de trekhaak lijkt me trouwens ook wel wat. Zou dat mogen?
Een lichtslang van 20 meter (met leds!

Carfreak schreef:Een kerstboompje op de trekhaak lijkt me trouwens ook wel wat. Zou dat mogen?
Moet niets (ondanks europese regelgeving) je kan wel een aparte type goedkeuring aanvragen als die er nog niet is maar dat kost wel wat knaken...jansen-mamay schreef:Ben geen jurist,maar als ik een "kitcar"koop,die in duitsland is goedgekeurd,dan MOETEN ze hem in Nederland ook goedkeuren!Is dat niet netzoiets als met ABE.Als het in Duitsland is goedgekeurd.moet het toch ook hier goed zijn????????
Maakt niet uit. Ik heb geen trekhaakNessie schreef:nopeCarfreak schreef:Een kerstboompje op de trekhaak lijkt me trouwens ook wel wat. Zou dat mogen?
Ik meen toch wel eens gelezen te hebben dat een aantal superdure auto's wel LED-hoofdverlichting heeft...Rene68 schreef:Dat is ook nog wel een probleem bij LED verlichting. Het kan nog niet een halogeenlamp vervangen in een auto.
Als jij je kentekenplaat NOG duidelijker geflitst wilt hebben bij verkeersovertredingen zou ik zeker de LED verlichting daar plaatsenvrolijkje schreef:grijns, ik lees bovenstaande discussie met veel plezier totnogtoe....
Mag ik nog een variatie mbt LED ter discussie brengen:
ik zie de laatste tijd een toenemend aantal auto's (w.o. nieuwe BMW's) met (wit) LED nummerplaat verlichting pitjes (achter voor alle duidelijkheid).
Is dat 'cool' of 'sjonnie' of .... VOLVO waardig?
Graag jullie (ongezouten) mening!!