ik vind (zoals de meeste mensen lijkt wel ) een blokjesgrill in in de neus vaak een stuk mooier staan, maar nu is de vraag, is er een originele gril welke in een S80 phase I past?
Ik heb ooit begrepen dat de grill van Phase II niet past, en dat mogelijk de gril van een S60 juist weer wel past? :?:
Ik vind een blokjesgril ook mooier. Dus ik wacht de reacties met smart af.....
V 70 2.4T 200 pk, RTI, Sportleder, 18 inch R velgen, HU803, K&N luchtfilter S 60 T5 250 pk Geartronic, 18 inch R velgen, DVD RTi, Leer, HU 803, Imiv, BSR Optiflow, Ipd TCVVerkocht
Sorry, maar dit vind ik ook niet mooi. Een zwarte blokjesgril wel. Ik heb toch wel eens een S80 met een blokjesgril zien rijden. Is dit dan van een iets ander type en is deze niet zomaar over te zetten?( volgens mij de vraag in dit topic, goedemorgen )
V 70 2.4T 200 pk, RTI, Sportleder, 18 inch R velgen, HU803, K&N luchtfilter S 60 T5 250 pk Geartronic, 18 inch R velgen, DVD RTi, Leer, HU 803, Imiv, BSR Optiflow, Ipd TCVVerkocht
ik weet dat de modellen van Phase 2 idd een blokjesgril hebben, maar het was mij dus niet duidelijk (ook na het gebruik van de zoekfunctie voor +/- avond) of deze paste qua formaat.
De 'rooster' gril vind ik ook niet zo idd, ik mis de streep ook, hoort er toch op.
Ik heb een blokjesgrille van een S60 modeljaar 2005 (fase 2) in m'n S80 fase 1 geplaatst. die past beter, dwz. je hebt geen kier meer onderaan, maar je ziet nog een beetje verschil in de hoeken. Wel een aanvaardbaar resultaat vind ik. Als iemand mij kan zeggen hoe je een foto plaatst wil ik wel even laten zien wat je dan hebt.
De kier onder is ongeveer een centimeter wat je dus weer op moet gaan vullen daarom heb ik het nog niet gedaan in mijn andere s80 ,omdat ik niet helemaal tevreden was met het resultaat. Maar wat pat s80 vertelt klinkt wel interresant ben benieuwd naar de foto.
Bij deze een poging om jullie te tonen hoe die grille eruit ziet. Ik vind het resultaat goed genoeg, maar niet ideaal. Om de grille volledig te laten passen zijn er nogal ingrijpende maatregelen nodig, tenzij jullie nog een idee hebben natuurlijk...
Ik vind het resultaat goed en mooier dan een s60 fase 1 grill!
mijn s60 is donkerblauw dus ik denk dat de hoeken wat minder opvallen dan bij een lichte auto. Binnenkort maar eens naar de dealer voor een grill.
Hallo,
t is inderdaad mogelijk om een grille van een S60 te plaatsen in een S80 van'99.
Je moet wel een beetje creatief zijn met opvul materiaal en Zwarte kit.
En bij een donkere auto valt de kit in de hoeken en onder de grille minder op.
Bekijk m'n foto's maar eens.....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ziet er mooi uit!..welke grille heb jij toegepast??....van een s60 phase II??
Waar heb jij de grille op de kop getikt??
Je geeft aan dat je creatief moet zijn....waar moet ik dan aan denken??..
De witte sidemarkers staan ook goed. Ik heb een prijs daarvoor opgevraagd bij de dealer en die vraagt €35,00 per stuk!!...moet goedkoper kunnen toch??