Heeft iemand een passende autohoes voor de XC70? Ongetwijfeld is er wel een universele hoes die past, maar ik kan geen officiële Volvo-hoes vinden bij de accessoires. Staat toch net iets mooier als het bestaat.
Vanwege werkzaamheden bij Brandweer Oldenzaal moet ik soms op de gekste momenten m'n bed uit en de vrieskou in, enkele minuten ruiten krabben terwijl er woning staat af te fakkelen is toch niet ideaal. De standkachel werkt ook weer niet snel genoeg om te ontdooien zodra de pieper alarm geeft.
Heb wel net een spray gekocht voor snel ontdooien, maar lijkt me toch niet goed als het de lak raakt?
Bestaat er een strak ogende Volvo hoes?
Autohoes voor XC70?
-
- Starter
- Contacteer:
- Wolfs XC
- 5th Gear member
Volvo heeft niet van die hoezen voorzover ik weet. kijk eens bij de betere autoonderdelen zaak. Misschien hebben zij mooie universele hoezen.Castor schreef:Heeft iemand een passende autohoes voor de XC70? Ongetwijfeld is er wel een universele hoes die past, maar ik kan geen officiële Volvo-hoes vinden bij de accessoires. Staat toch net iets mooier als het bestaat.
Vanwege werkzaamheden bij Brandweer Oldenzaal moet ik soms op de gekste momenten m'n bed uit en de vrieskou in, enkele minuten ruiten krabben terwijl er woning staat af te fakkelen is toch niet ideaal. De standkachel werkt ook weer niet snel genoeg om te ontdooien zodra de pieper alarm geeft.
Heb wel net een spray gekocht voor snel ontdooien, maar lijkt me toch niet goed als het de lak raakt?
Bestaat er een strak ogende Volvo hoes?
Suc6
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
- Fredhead
- Geartronic member
Heb laatst een hoes gehaald bij de Halfords.
Zij hebben daar hoezen in verschillende maten en vind de kwaliteit van de hoes erg goed
Zij hebben daar hoezen in verschillende maten en vind de kwaliteit van de hoes erg goed
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
Hoi Fredhead,
zit met hetzelfde probleem, zeker nu met de vriestemperaturen, en ik heb geen standkachel, dus is het probleem nog erger
Wat doe je met die hoes nadat je die eraf haalt, ik heb geen garage, en kan ze moeilijk in de inkomhal leggen omdat die hoes waarschijnlijk nat is.
heb je er een foto van, bedekt het alleen tot de onderkant van de ruiten of de hele auto ? wat was de prijs ? (artikelnummer ?)
zit met hetzelfde probleem, zeker nu met de vriestemperaturen, en ik heb geen standkachel, dus is het probleem nog erger

Wat doe je met die hoes nadat je die eraf haalt, ik heb geen garage, en kan ze moeilijk in de inkomhal leggen omdat die hoes waarschijnlijk nat is.
heb je er een foto van, bedekt het alleen tot de onderkant van de ruiten of de hele auto ? wat was de prijs ? (artikelnummer ?)
-
- 2nd Gear member
Hallo, ook ik heb ooit zo"n hoes aangeschaft en op zich werkt het prima, als het niet te hard waait. Op mijn S70 en V70 classic pastte de hoes perfect alleen op mijn huidige XC 70 2001 is ie net te klein. Materiaal is geloof ik van een soort nylon wat ook gemakkelijk droogt. Inmiddels heb ik het anders opgelost door s'morgens even een klein elektrich kacheltje op 220 V aan te sluiten en na een 15 min is mijn auto ondooit.
S70 2.5 10v aut
V70 2.5 10v aut
XC70 2.4 T geartronic nauticblue
For Vikings only
V70 2.5 10v aut
XC70 2.4 T geartronic nauticblue
For Vikings only