hebben jullie ook gemerkt dat de spin control met dit weer toch goed zjn best doet

Volkswagen is ook veel sneller met ingrijpen. Maar ik vond dat juist niet fijn. De volvo doet wat nodig is maar niet dat het zo merkbaar is dat het irritant wordt. wat ik trouwens merk is dat hij sowieso niet altijd wat doet. Als hij op beide wielen geen grip heeft, laat hij best veel wielspin toe voordat hij ingrijpt. Als je met een wiel op glad en een wiel op grip bent, doet hij veel meer. Voor mijn gevoel tenminste... weet niet of dat kan kloppen?Stevys88 schreef:Het doet zijn werk inderdaad goed, en daarbij laat het in mijn ogen veel wielspin toe. Het systeem van Toyota grijp veel sneller in en doet zijn werk in mijn ogen daarom beter. Dat laat geen wielspin toe, zelfs niet bij volgas. Echt heel raar, voet op de vloer en heel langzaam versnellen
Bij een MY09 staat het in de boardcomputer. Moet je even doorscrollen. Kun je uitzetten via (reset volgens mij, niet zeker).Ja, overuren doet het ding. Alleenmaar bij het optrekken welliswaar. Hoe kan het afgezet worden bij een my09?