Maar het zou me dus niet verbazen dat het wel zou kunnen met een volvo v8. Maar dus wel ongeveer 2x zo duur omdat je 2x zoveel injectoren nodig hebt inderdaad

Volgens mij is dit een 5 cilinder, ik zie althans maar 5 injectoren!Ludo schreef:nou Bart, van dit soort knip en plakwerk zoals jij het noemt, zou Volvo nog een puntje kunnen zuigen.
enkele lpg installateurs (die internationaal samenwerken!), en een systeem perfect afgeregeld krijgen, daar mag zelfs jij je petje voor afdoen.
de tekst staat er inderdaad verkeerd als V6.
en er zitten echt wel 6 injectoren in hoor.
momenteel word er bij Vialle ook gewerkt aan een systeem voor hoog vermogen motoren.
dat was dan ook mijn reden van posten in dit topic.S80T6G3 schreef:mijn belangstelling gaat met name uit naar technische argumenten.
over de zelfstellende kleppen kan ik geen antwoord geven.S80T6G3 schreef:Als alternatief S80 II met de 3.2 V6 ....wie weet of die goed op gas gezet kan worden ook weer met het oog op kleppenstellen ?
dat zal inderdaad een feit zijn.VolvoMafia schreef:ik denk dat er niet veel praktijkervaringen zijn. Er zijn weinig mensen die op gas rijden met dergelijke auto's, wat aangeeft dat er weinig vraag naar is.
wat mij al meerdere keren in verschillende topics opvalt,en wat ik niet begrijp is:kijk ik op marktplaats dan zie ik daar volvo,s metbart simpson schreef:die kent een afschrijving die in dat segment normaal is, zou er gas inzitten ben je echt veel meer "achteruit"Paul schreef:Onverkoopbaar. Maar merk je dat nu niet al met je huidige T6 en de inruilprijs?