DVD 2008 in RTI systeem 2002

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Ronald S60
Starter

Goedendag,

Toevallig ben ik vanmorgen naar de Volvo dealer geweest om te vragen naar een update van de Europa Kaarten.

Mijn Volvo is van het modeljaar 2004. Voor het gebruik van nieuwe kaarten moet eerst een software update van het navigatiesysteem plaatsvinden. Hiervoor heeft de Volvo dealer een exemplaar liggen welke zij kosteloos even voor je in het navigatiesyteem plaatsen.

(De oudere Volvo navigatiesytemen werken met een CD-rom ipv een DVD. Dit kan de Volvo dealer je haarfijn vertellen wanneer je even belt en het kenteken opgeeft)

Hierna kan kunnen de DvD's met kaartupdates van 2008. Versie september 2008 worden gebruikt. Deze kost echter € 275,-

Ik zou eigenlijk graag een kopie van deze DVD uit 2008 van iemand willen ontvangen. Wie heeft een tip of kan deze voor mij regelen.

Ronald
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Kopie-en doen we niet aan op dit forum....

Je kunt wellicht een setje oudere overnemen van iemand?
Marktplaats?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
HansEindhovenV70
4th Gear member

Je kunt ook eens keer wat googlen en op download sites kijken.... ;-)
FJansen
Starter

Ik heb een 2003 XC70 met dvd nav. Nu wil hij niet updaten met een DL dvd. Hoe kom ik er achter of mijn speler dit nu wel of niet aan kan. Ik kan nergens een eenduidig antwoord vinden op het forum. Er wordt gesproken over een speler met of zonder klep. Mijn speler zit achter een bruine interieur klep maar de zwarte speler heeft zelf geen klep. Welke klep wordt hier bedoeld?
Ook wil ik geen 280 euro uitgeven aan een set dvd's die het enige gevolg hebben dat mijn speler het ook niet meer gaat doen, dus wil ik eerst zekerheid dat het uberhaupt gaat werken met de update 2008. Is zo'n speler een -r of +r speler of is daar geen verschil in bij DL schijven?
asta
5th Gear member

Als je even langs een dealer rijd dan kan die de dvd er voor je in plaatsen.
Als de update werkt dan kan je gelijk de set aanschaffen.
Zij kunnen je ook vertellen of hij geupdate kan worden.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”