Sinds enige dagen staat mijn ECC voortdurend maximaal te blazen, ook al staat de aanjager op 0 en de temperaturen op minimaal. Ook verschil in uitstroomopeningen wordt niet meer gemaakt.
Tot mijn grote verassing kwam ik er achter dat ik hem toch uit kan zetten door..... De dasboardverlichting op minimaal te zetten (of mijn koplampen uit).
Het betreft hier een 850 2.5 10 klepper estate uit 1995.
Enig idee hoe ik dit eigenaardige gedrag weer af kan leren?
ECC met dasboardverlichtingregeling
- volvogrill
- 2nd Gear member
er is zeker een radio ingebouwd,vermoedelijk massa draad door geknipt.
:!: :?:
:!: :?:
-
- 1st Gear member
Heb inderdaad wel geprobeerd een andere radio te plaatsen, Deze werkte echter niet, dus dat weer teruggedraaid, maar dus wel met draadbomen zitten trekken. Waar kan ik een schema vinden wat massa zou moeten zijn?
- volvogrill
- 2nd Gear member
als je bij de volvo dealer een verloop stekker haalt,neem je radio mee,
dan is het zo gepiept.maar heb je zitten knippen in bedrading dan heb
jij een groot probleem :roll:
dan is het zo gepiept.maar heb je zitten knippen in bedrading dan heb
jij een groot probleem :roll:
-
- 1st Gear member
Ietwat voorbarige reactie, juist het tegendeel! Ik wilde een Philips radio (met verloopstekker waarin geknipt was) vervangen door een Volvo radio zonder verloopstekker (en dus zonder verknipte draden).
Ik zou dus graag willen weten welke draad naar de ECC massa is, zodat ik deze kan 'volgen' om te kijken of dat het probleem is.
Ik zou dus graag willen weten welke draad naar de ECC massa is, zodat ik deze kan 'volgen' om te kijken of dat het probleem is.