AlexV70 schreef:Maandag 19-01 is de dag, nieuw laklaagje.
elk nadeel heb zn voordeel
zo zie je maar weer.
maar zijn jou kinderen al zo groot dat ze met de krabber
op het dak kunnen dan?
dit is best nogwel een aardige hoogte.
iig als hij straks weer mooi blinkt,is het voorval vast snel
vergeten.
Even over het poetsen van de koplampen, heb ook veel krassen gehad.
Heb het met het poetsmiddel verwijderd dat je in mobiele telefoon shops koopt om je scherm weer kras vrij te maken.
Is niet duur en werkt perfect.
De krassen gaan altijd weg, ligt er alleen wel aan hoe diep de krassen zijn.
Zal dan langer moeten poetsen maar gaat er zeker uit.
En een voordeel is dat ze weer gaan glimmen als nieuw.
Heb het middel trouwens ook gebruikt om kleine krasjes uit de blanke lak te halen werkt ook perfekt.( niet bij de krassen die ik hier zie natuurlijk ).
Succes ermee.
Maandag kaal gemaakt en vandaag, vrijdag weer op gehaald (ik kon niet eerder).
Hij is weer strak. \:D/
Ze vertelden dat ze bij de bumper zo dwars door de lak heen schuurden, zat nagenoeg niets op.
Ze hebben er nu een mooie laklaag opgezet. =D>
De spuiter vertelde hij voorheen in Lelystad werkte bij een schadebedrijf waar ze regelmatig vrij nieuwe Volvo's binnen kregen, waarvan de laklaag beschadigd was door vogelpoep.
Dat is 1 ding waar ik nu niet zo snel (geen) last van zal hebben volgens de spuiter.
Helaas nog GEEN foto's van de nieuwe laag, donker en regen. Die komen nog tzt.
Wel 2 foto's die ik maandag met de telefoon heb gemaakt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Beter als nieuw zullen we maar zeggen
Eind goed al goed.
Ik zal eens kijken wanneer ik mijn iPOd geval eruit kan gaan halen....heb je weer een klusje Alex
Na het ongeluk afgelopen augustus is de voorkant van mijn vaders V70 ook helemaal overgespoten. Is echt alsof je dan een nieuwe auto voor de deur hebt staan..
Die draagarmrubbers, hoe controleer je die of hoe merk je dat deze slecht zijn?
Deze is al aardig versleten!
Draai je stuur geheel naar links om het linker draagarmrubber te controleren. Zie je scheuren zoals op deze foto zitten dan hebben ze hun beste tijd wel gehad.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
XC40 Single Ultimate MY2023 Non-Volvo's XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803 V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome