Kwam ik tegen op marktplaats. Iemand ervaringen hiermee?
http://link.marktplaats.nl/222803511
mods edit
lange link vervangen door de compacte link die élke Marktplaats advertentie heeft.
Is dit iets voor in een S80? Goedkope RSE
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
V 70 2.4T 200 pk, RTI, Sportleder, 18 inch R velgen, HU803, K&N luchtfilter
S 60 T5 250 pk Geartronic, 18 inch R velgen, DVD RTi, Leer, HU 803, Imiv, BSR Optiflow, Ipd TCVVerkocht
S 60 T5 250 pk Geartronic, 18 inch R velgen, DVD RTi, Leer, HU 803, Imiv, BSR Optiflow, Ipd TCVVerkocht
- Waytogo
- 2nd Gear member
Als je veiligheid mee wil laten tellen ben je beter af met orgineel Volvo.
Sommige van dat soort schermen zit een goedkoper soort glas in wat gevaarlijk is bij aanrijdingen.
En bij orgineel Volvo zitten de schermen ook netjes in de hoofdsteunen weggewerkt wat ook weer veiliger is.
Volvo for live.
Sommige van dat soort schermen zit een goedkoper soort glas in wat gevaarlijk is bij aanrijdingen.
En bij orgineel Volvo zitten de schermen ook netjes in de hoofdsteunen weggewerkt wat ook weer veiliger is.
Volvo for live.
S60 2.4 Edition Black Sapphire met Thor Silver Bright 2001.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Misschien. Maar ik neem aan, dat als je deze goed kunt bevestigen, je hier geen gevaarlijke situatie krijgt. In ieder geval veiliger dan schermen in of aan hoofdsteunen of plafond. Je hebt, denk ik, ook geen gevaar voor contact bij een aanrijding. En mocht je wel een aanrijding krijgen waarbij die 8,5 inch scherm gevaarlijk zou zijn, dan is je auto denk ik zowat doormidden. Dan maakt een glasscherfje ook niets meer uit. ::lol:
Wat ik me afvraag is of het degelijk is en of er al iemand ervaringen heeft met zoiets. Vriend van me had het in zijn vorige Mercedes e-klasse en was er heel tevreden over, behalve dat het nogal in het zicht ligt ( diefstal ).
Wat ik me afvraag is of het degelijk is en of er al iemand ervaringen heeft met zoiets. Vriend van me had het in zijn vorige Mercedes e-klasse en was er heel tevreden over, behalve dat het nogal in het zicht ligt ( diefstal ).
V 70 2.4T 200 pk, RTI, Sportleder, 18 inch R velgen, HU803, K&N luchtfilter