Niet werken mistlampen

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
schaefer
3rd Gear member

Mijn S40 uit '97 heeft mistlampen voor. Echter is het linkerglas kapot, deze zal ik ook zo spoedig mogelijk vervangen. Echter de beide mistlampen doen het ook niet. Achter doet het wel. Ook geeft het indicatielampje op het dashboard wel aan dat de mistlampen voor aan zouden moeten zijn. Iemand idee waar dit aan ligt? Gewoon lampjes kapot of zou dit een andere oorzaak kunnen hebben?
gr.
laheije
4th Gear member

Lampje er uit halen en controleren, daar hoef je toch (nog) geen topic voor aan te maken. Als het nu helemaal niet lukt kan je altijd nog even vragen.
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
schaefer
3rd Gear member

de vraag was meer omdat ik het zo frappant vind dat beide het niet doen. Daarnaast is één glas gesneuveld, mogelijkheid dat beide niet meer werken door vocht??...... Maar zal volgende x iets langer prutsen voordat ik topic aanmaak hoor ;)
gr.
laheije
4th Gear member

Zijn ze misschien apart gezekerd, zo ja kan je misschien even de zekering nakijken.
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
herbie5251
2nd Gear member

hoor je t relais wel schakelen
schaefer
3rd Gear member

Geen idee of ze apart gezekerd zijn, zou ik zekeringskast moeten nakijken. Waar zit deze bij de s40? Onder bij de stuurkolom? Ik hoor wel een relais klikken, dan gaat ook op dashboard lampje branden dat ze zouden moeten werken.
gr.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”