In de Lease ben je nu eenmaal niet vrij om "opvallende" kleuren te kiezen.[/quote]smatse schreef: standaard(sorry dat ik iemand pijn doe)
Dat verschilt dan blijkbaar per leasemaatschappij, want ik mocht elke kleur kiezen die ik wilde.
In de Lease ben je nu eenmaal niet vrij om "opvallende" kleuren te kiezen.[/quote]smatse schreef: standaard(sorry dat ik iemand pijn doe)
Zit onder 360degree view verstopt. Zie ook linkje dat ik ergens bovenin in een reply heb gezet.Thrace Grumble schreef:Hey Heathen, waar haal jij die carconfigurator vandaan waar je de bodykit tevens kunt kiezen en dan ook nog es met 1 klik kunt verwijderen? Als ik de carconfigurator kies, kan ik dit niet7heathen7 schreef:Zoiets ongeveer?
Precies, hier eenzelfde, alles is mogelijk qua kleur e.d. bij onze leasemaatschappij, zolang je zelf maar wil betalen.PeeJay schreef:Dat verschilt dan blijkbaar per leasemaatschappij, want ik mocht elke kleur kiezen die ik wilde.smatse schreef:In de Lease ben je nu eenmaal niet vrij om "opvallende" kleuren te kiezen.
Ik vind zwart niets voor de grotere broers, maar de C30 juist weer wel.hulliehulleman schreef:heren,waarom zijn er zoveel zwarte c30ers,wel mooi maar zo standaard(sorry dat ik iemand pijn doe)
Mocht van mijn leasemaatschappij ook elke kleur kiezen die ik wilde, naar mijn mening staat het zwart de auto lekker sportief/agressief zonder ordinair te worden of de lijnvoering te verdoezelen.Poolrev schreef:Precies, hier eenzelfde, alles is mogelijk qua kleur e.d. bij onze leasemaatschappij, zolang je zelf maar wil betalen.PeeJay schreef:Dat verschilt dan blijkbaar per leasemaatschappij, want ik mocht elke kleur kiezen die ik wilde.smatse schreef:In de Lease ben je nu eenmaal niet vrij om "opvallende" kleuren te kiezen.