Afgelopen zondag is voor de tweede keer in drie jaar tijd wederom de LMM overleden.
Afgelopen maandag is er een nieuwe ingezet in tot mijn verbazing was er LMM van Pierburg leverbaar. Nu waren de vorige twee van Bosch en ik heb deze keer dan ook gekozen voor de Pierburg.
Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben met deze LMM want het lijkt wel of ik een andere auto heb gekregen. Hij heeft in het onderste toerenbereik meer kracht gekregen, en ook het accelereren verloopt soepeler en sneller lijkt het wel.
Kortom: de Pierburg LMM is een goed alternatief voor de Bosch.....
LMM voor 2.5D
-
- 2nd Gear member
Firefox,
Heb dezelfde ervaring gehad bij één van m'n vorige auto's (Passat). Die liep ook soepeler met een Pierburg. Scheelde ook nog eens fors in kosten. Ik denk alleen dan het voor de (latere) 2.4 diesels een ander verhaal is. Dat zijn geen VAG-motoren, maar eigen ontwikkeling van Volvo. Maar er zijn vast forumleden die hierover iets verstandigs kunnen zeggen.
Heb dezelfde ervaring gehad bij één van m'n vorige auto's (Passat). Die liep ook soepeler met een Pierburg. Scheelde ook nog eens fors in kosten. Ik denk alleen dan het voor de (latere) 2.4 diesels een ander verhaal is. Dat zijn geen VAG-motoren, maar eigen ontwikkeling van Volvo. Maar er zijn vast forumleden die hierover iets verstandigs kunnen zeggen.
V70 2.4D BJ. 07-2002 een hele andere auto
- Thijs
- 7th Gear member
Klinkt interessant!
Als ie dan beter gaat lopen moet die pierburg zeker een alternatief zijn dus!
Maar in eerste instantie maar hopen dat de originele het houdt!
Als ie dan beter gaat lopen moet die pierburg zeker een alternatief zijn dus!
Maar in eerste instantie maar hopen dat de originele het houdt!
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015