Ik heb sind een half jaar een Volvo V50 2.4 MY08 die ik heb als gebruikte auto heb gekocht (jaar oud, 20000 km).
Nu ben ik heel tevreden alleen zit er ergens midden in het dasboard een heel irretante rammel/kraak als je over klinkerwegen rijdt. Niet af en toe, maar vrijwel altijd. Het lijkt er wel op dat het bij koude minder is.
Als je op een B-weg met de rechterwielen over de grasstenen rijdt is het helemaal verschikkelijk.
Ben bij een Volvo dealer geweest (er is 2 jaar fabrieksgarantie op de volvo), maarvolgens de dealer vallen rammeltjes/kraakjes niet onder garantie.
Nu zal ik dus zelf maar eens het een en ander los moeten halen om mogelijk iets te vinden. Heeft iemand nog aanwijzingen in welke richting ik moet zoeken?
Rammel in dashbord
- sbv
- 6th Gear member
Zou zelf toch aandringen op nakijken door dealer. Ik neem aan dat jullie de auto bij een Volvo dealer gekocht hebt, dan hoort het bij de garantie. Bij een nieuwe auto is dat ook zo.
Nogmaals netjes aanmelden bij dealer en anders een gesprek aanvragen met verkoper als je bij de receptie niet verde rkomt. Werk verkoop niet mee, dan directie.
Nogmaals netjes aanmelden bij dealer en anders een gesprek aanvragen met verkoper als je bij de receptie niet verde rkomt. Werk verkoop niet mee, dan directie.
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- Stevys88
- 2nd Gear member
Als jij een rammelt hebt, moeten hun hem weghalen. Dat doen ze als volgt:
Je komt bij de dealer binnen
Je doet je verhaal
Gaat samen met de monteur een stukje rijden
Deze weet dan waar het zit
Je maakt: of een afspraak, of ze doen het ter plekke
Rammel is weg
Zo hoort het te gaan....
Je komt bij de dealer binnen
Je doet je verhaal
Gaat samen met de monteur een stukje rijden
Deze weet dan waar het zit
Je maakt: of een afspraak, of ze doen het ter plekke
Rammel is weg

Zo hoort het te gaan....
Volvo C30 2.0D Summum, Barents Blue, Body-kit + Spoiler, RTi, Dynaudio, Sportstuur, Sport-chassis, Leder Quartz - Dark Beige dash, 17"; Mestra, Sunblinds