draagarmrubber, los of compleet?
- Auk
- 6th Gear member
- Berichten: 3524
- Lid geworden op: 02.03.2007 - 12:34
- Locatie: Randstad
Zijn los te krijgen.
Rubbers krijg je er niet zo maar uit, moeten geperst worden.
Rubbers krijg je er niet zo maar uit, moeten geperst worden.
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

- duthoy
- 2nd Gear member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 02.02.2007 - 08:23
tja, ik heb al opgevangen dat zelf ingeperste rubbers vrij snel terug speling krijgen.
80-100 euro is vrij veel (volgens mij)
google heeft me prijzen opgeleverd zo rond 65-70 euro.
voor die 65-70 zou ik gewoon nieuwe volledige draagarmen steken.
succes ermee!
80-100 euro is vrij veel (volgens mij)
google heeft me prijzen opgeleverd zo rond 65-70 euro.
voor die 65-70 zou ik gewoon nieuwe volledige draagarmen steken.
succes ermee!
Volvo 460 1.6 1996 2007 -- 2013
V40 2001 2013 -->????
V40 2001 2013 -->????
-
- 4th Gear member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 29.03.2008 - 21:37
- Locatie: Veenendaal
dit heb ik van mijn monteur ook gehoord, dat je inderdaad beter nieuwe armen kan nemen, omdat deze dan weer veel langer meegaan dan enkel de losse rubbers.
V70 D5 163PK 2002 AUT5, Moondust, HU-803 Dolby Pro Logic
- RobsterS70R
- 5th Gear member
- Berichten: 2204
- Lid geworden op: 20.03.2007 - 20:19
- Locatie: Op de Veluwe
Inderdaad en met de tijd die nodig is om een nieuw rubber te persen en dus het monteren ben je net zoveel kwijt als een nieuwe draagarm laten monteren (komt door de arbeidstijd die in het persen van een nieuw rubber gaat zitten).
Robbie
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 27.05.2008 - 19:42
heb op het werk een hele fijne hydraulische pers tot mn beschikking, dus arbeidskosten maak ik niet.
maar advies dus om een nieuwe complete arm te monteren. punt is niet de speling op het oude rubber, maar deze zit simpelweg voor 95% uit de behuizing.
waarschijnlijk wil de eigenaar de auto nog ong 1.5jaar houden.
maar advies dus om een nieuwe complete arm te monteren. punt is niet de speling op het oude rubber, maar deze zit simpelweg voor 95% uit de behuizing.
waarschijnlijk wil de eigenaar de auto nog ong 1.5jaar houden.