XC 90

Plaats reactie
Captain Slow
2nd Gear member

Beste Forum leden,

Ik kan een standkachel kopen uit een XC90 D5 2005 Orgineel Volvo met timer e.d.
Mijn vraag, kan deze in een XC 90 D5 uit 03 worden gemonteerd en is dat betaalbaar?

Groeten

Captain Slow
hadico
5th Gear member

Zou in principe moeten lukken maar check voor de zekerheid het nummer van de regeleenheid via de dealer of dit correspondeert met jou auto de timer is softwarematig dus die moet geladen worden.
De kachels zijn qua opbouw allemaal gelijk het enigste verschil is de regeleenheden die op de kachel zelf zitten,let ook op dat je het leidingwerk meeneemt uit de donorauto.
Captain Slow
2nd Gear member

hadico schreef:Zou in principe moeten lukken maar check voor de zekerheid het nummer van de regeleenheid via de dealer of dit correspondeert met jou auto de timer is softwarematig dus die moet geladen worden.
De kachels zijn qua opbouw allemaal gelijk het enigste verschil is de regeleenheden die op de kachel zelf zitten,let ook op dat je het leidingwerk meeneemt uit de donorauto.
Bedankt voor je antwoord,Hadico.

Ik had al wat reacties van je gelezen aangaande dit en andere onderwerpen.
Waar moet ik aan denken als je het over leidingwerk hebt? praten we dan over 50 cm of een meter?
Indien dat leidingwerk er niet bij zit is dat onoverkomelijk?

Heb je ook inzicht in hoe lang een monteur er mee bezig is, in verband met de te plannen kosten?

Bijvoorbaat dank voor het meedenken,

Groet

C.S
Ivo
hadico
5th Gear member

Leidingen gaan van links voor naar rechts/achter op de brandstoftank leidingen zijn los te koop maar is handig als ze erbij zijn(kosten?)zeker de stalen leiding over het subframe de rest is kunststof.
Monteren is dacht ik iets van 3,5 uur aangenomen dat je alles erbij hebt .
Software zul je bij de dealer moeten laden verder zit de bedrading al in de auto .
http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... db3a5eab33
kijk hier eens naar hier vind je sowieso alle instructies voor inbouw
AGB
2nd Gear member

Inbouwen kost 400 euro.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”