na wat googlen kwam ik op deze website (roadster-concept.de) waar je een speciale kofferset voor de C70 kunt bestellen ... vind het niet de mooiste koffers, maar ze passen wel mooi
Frenk schreef:Hele mooie set vind ik...en praktisch ook...
Maar waar berg ik dan de krik en zijn toebehoren op? :?
Die kleine koffers nemen namelijk de hele onderruimte in.
Kunnen die koffers ook in of uit de kofferbak genomen worden met opendak?
Volgens mij mag de krik niet mee op vakantie en moet die samen met het reservewiel thuis blijven. Een spuitbusje meenemen dus. Heb het er ook niet zo op, maar goed....................
Denk niet dat je de koffers eruit krijgt met het dak in de bak, maar dat vind ik niet echt een probleem.
heb de kofferset gisteren bij aflevering van de C70 ook mee mogen nemen (deel van de onderhandeling) en moet zeggen dat ze in real life er beter uitzien dan op de foto's ...
brandblusser heb ik nog niet in de auto liggen (die van mijn S60 ligt ook in de kelder sinds een hele tijd ) de gevarendriehoek kun je tussen de koffers leggen .. bovenop de 2 kleine en onder de 2 grote ... past prima (je moet wel alleen het afdek-kapje thuislaten.
liquid_force schreef:brandblusser heb ik nog niet in de auto liggen (die van mijn S60 ligt ook in de kelder sinds een hele tijd ) de gevarendriehoek kun je tussen de koffers leggen .. bovenop de 2 kleine en onder de 2 grote ... past prima (je moet wel alleen het afdek-kapje thuislaten.
Wj hebben enkele jaren geleden zo een kofferset overgekocht van een forumlid (Robemer) en zijn er sindsdien al enkele keren mee naar de Provence geweest, echt super !
De gevarendriehoek ligt bij ons bij het afdekzeil in de achterbank rugleuning zeg maar.
De brandblusser kan tussen de kofferset en de achterbank liggen, er is nog ruimte hiervoor.
Laatst gewijzigd door BlackcurrantV70 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.