Als het goed is zit in/op/bij het portier rechts-voor een stikker van Volvo waarop staat welke uitvoering het is.. Bij mijn auto staat daar in ieder geval momentum en bij die van mijn pa summum.. Dus verwacht dat ze dit bij alle Volvo's doen.
De auto wordt opgeleverd met een kleine beurt en nieuwe apk, dus dat moet wel goed zitten. De 160dkm beurt komt er met 10.000 km weer aan, dus dan maar even zien hoe dat uit pakt.
Wil toch eens kijken naar een andere inleg voor het middenconsole.
Ook lees ik in veel berichten dat er modules bestaan voor het ombouwen van de radio en deze geschikt maken voor een ipod aansluiting? Zijn er nu nog mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik lees hier dat er een module bestaat: http://www.volvotech.nl/index.php/cPath ... 97ffb25b1c
Er zit momenteel een nokia carkit in, mooi weggewerkt met een aparte microfoon. Zijn er mensen die ervaring hebben met een carkit die werkt met de Iphone? Kan op internet niet echt een carkit hiervoor vinden.
Ik heb een Parrot MKi9100 carkit i.c.m. een iPhone 2G en werkt prima.. Ik verwacht dat de combinatie tussen je Nokia carkit en iPhone ook gewoon werkt.
Bij mijn zwarte V50 20D, 2004, staat de type-aanduiding in het rechter voorportier met een witte sticker: KINETIC. Auto heeft absoluut geen schade gehad. Zoals eerder genoemd, kan de bestellende 1e eigenaar een keus maken, om een optie wel of niet te kiezen.
Mijn Kinetic: wel stuurbediening, geen mist/verstralers voorzijde, wel High-performance.
Misschien, indien high-performance, dan ook stuurbediening?????
Dit bedrijf ken ik en ik zou daar nooit iets kopen.
Deze mensen zijn allemaal oplichters en hun wagenpark klopt voor geen meter, daarom zijn de wagens dus scherp geprijsd.
Schadeautos, geen correcte kilometers en noem maar op.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Had wel graag even willen weten of de auto nu wel of niet aangeschaft is.
Krijg nu het idee dat Peter niet zo blij geweest is met sommige waarschuwingen over dit autobedrijf.
Dus mocht je dit nog lezen dan horen we graag het verloop nog even.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.