Voorstellen

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
VolvoSven
1st Gear member

Hallo,

Sinds deze week geregistreerd forummember. Gek genoeg nog nooit eerder hier geweest, ondanks dat ik afgelopen week alweer mijn 6e Volvo heb gekocht, en redelijk wat heb geklust. Goeie site voor de doe het zelver, maar ook voor de leek die wat meer wil weten.

Mijn "autocarriére":

Citroën Visa 1
Citroën Visa 2
Fiat Tipo
----------------
Volvo 740 Estate LPG na 400.000 lekke koppakking en verkocht aan garage.
Volvo 940 Estate Diesel 6 cillinder diesel. Heel snel verkocht, te weinig pit.
Volvo V40 2.0 LPG Heel leuk, maar miste voor mij het Volvo-gevoel
Volvo 940 GLE LPG bij 400.000 verkocht
Volvo 740 GLE LPG bij 250.000 verkocht
Net gekocht: Volvo S70 TDI kmstand 250.000 km.

Vanaf de 940 diesel rijd ik automaat. De S70 bevalt super, wat kleine dingetjes bij aankoop (krasje, deukje, SRS lampje), gaat volgende week naar Arendsen Zevenaar voor een beurtje en check-up.

Heb hier al vele leuke topics gevonden. Lampje van de selectieschakelaar vd automaat was kapot, heb het net gefixt, met dank aan de topics die ik hier gevonden heb. Geeft toch voldoening :-). Helemaal top. Hoop in de toekomst ook het eea aan te kunnen dragen.

Groeten,
Sven
Rheden
hansS70
2nd Gear member

Hallo Sven,

Welkom op dit forum, mooie loopbaan zal ik maar zeggen.
Klein gokje naar de kleur van je S70, een zilverkleurige, die kwam ik
toevallig vanmiddag in het dorp tegen.

Groeten
Hans
VolvoSven
1st Gear member

Hoi Hans,

Das grappig, meer forumleden op het dorp, goeie zaak.

Die van mij is groen, olive green om precies te zijn. Jij ook een S70 zie ik....benzine, diesel? Bevalt ie? problemen? Ben wel benieuwd. Trouwens, heb de mijne bij Milano gekocht, in Dordrecht. Zegt dat je wat?

Groeten,
Sven
hansS70
2nd Gear member

Het is een benzine, 270.000K, en bevalt prima. Ik heb hem nu ruim twee jaar, eigenlijk nooit geen gekke dingen aan de auto gehad, naast het normale onderhoud bedoel ik dan.
Dit is mijn eerste Volvo en zeker niet de laatste, heb het virus aardig te pakken :thumbright:
Milano in Dordrecht zegt me niks, hoop iig dat je er veel plezier aan zult beleven.

Groeten
Hans
hansS70
2nd Gear member

oja vergeet geen foto's te plaatsen zijn ze hier erg gek op. ::lol: ::lol:
VolvoSven
1st Gear member

Milano koopt lease-autos op, poetst ze en verkoopt ze door, echt handelen zeg maar. Ik zat op die site te kijken en werd er spontaan misselijk van, beetje zelfverheerlijking daar, zeker op de "nieuws" site. Zal er wel te nuchter voor zijn....Maar de Volvo is goed tot nu toe, dus je hoort mij niet klagen.

Dat Volvo-virus bestaat echt ja. Heb zitten dubben over andere merken, maar kwam uiteindelijk uit bij een S80. Maar toen mijn vriendin de S70 zag was dat gelijk haar voorkeur, en terecht. Ik vind het eigenlijk qua looks de laatste Volvo met een glimp van het verleden (940/740 etc).

Waar laat jij je auto onderhouden?

Groeten,
Sven
Apejoekie
2nd Gear member

Gefeliciteerd met je aankoop!

Toevallig, vorige week mijn S70 opgehaald. Ik ging ook voor een S80 maar mijn vrouw bleef bij de S70 hangen. Die van ons is een Benzine automaat, 97.800 op de teller (en nieuwe automaatbak, was schade aan gereden)
Volvo V60 D6 PIH MY2014, Savile grey, Lines: Driver support, Hybrid Technology & Winter line
Volvo XC90 2.5t Geartronic USA import
Citroën C1 baby blue
VolvoSven
1st Gear member

97800? das zgan! Mooi man, ook gefeliciteerd dus :-)

Heb je "kleine dingetjes" die nog gemaakt moeten worden? Ik krijg op het moment de cv niet van binnenuit op slot, zodra ik dat doe schieten alle deuren direct weer van de vergrendeling. Enfin, volgende week staat ie bij de dealer, kijken wat die zegt.

Groeten!
Sven
VolvoSven
1st Gear member

Hey Hans,

Zag ik de jouwe nou staan aan de rand van Worth-Rheden? HW?

Groeten,
Sven
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”