Mooie wagen, en je hebt gelijk, een auto moet gewoon getuned worden

Je vindt het vast niet erg dat ik deze opmerking niet begrijp.eddy3 schreef:Volvo verkoopt precies nog te veel auto's,dan kunt ge u echt extreem opstellen,wat tuning betreft.
Grtn Eddy
Exact het zelfde blok, alleen een andere plastic kap over de motor.NielsV70 schreef:De 185 pk D5 is NIET mechanisch hetzelfde als de 163 pk 2.4 D (oude D5)V70 D5 Ed. II Geartronic schreef:Wel zonde om eerst extra geld uit te geven aan een D5 i.p.v. een 2.4D. Na chippen is het dezelfde motor.
Hoe bedoel je?hans anesthesie schreef:Maar met een andere Geartronic eraan....(wat wel wat uitmaakt voor het chippen toch?)
@ AlexV70:AlexV70 schreef:Exact het zelfde blok, alleen een andere plastic kap over de motor.NielsV70 schreef:De 185 pk D5 is NIET mechanisch hetzelfde als de 163 pk 2.4 D (oude D5)V70 D5 Ed. II Geartronic schreef:Wel zonde om eerst extra geld uit te geven aan een D5 i.p.v. een 2.4D. Na chippen is het dezelfde motor.
we hebben daar beide over 6 bakken?AlexV70 schreef:Mij is verteld dat na 2005 de 2.4d gelijk is aan de nieuwe D5 qua motor.
Geen idee, maar met 5 bak of 6 bak heeft de motor het zelfde type nummer.bart simpson schreef:we hebben daar beide over 6 bakken?AlexV70 schreef:Mij is verteld dat na 2005 de 2.4d gelijk is aan de nieuwe D5 qua motor.
Je zal beslist gelijk hebben. Geen discussie.bart simpson schreef:Sinds altijd vervalt de fabrieksgarantie al, mocht Volvo lease erachter komen zullen zij zonder meer de eersten zijn die stappen ondernemen en je formeel kenbaar maken dat jijzelf de volledige verantwoording voor mogelijke niet verhaalbare kosten draagt in voorkomende gevallen.
zie ook: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=27082