Geen ervaring mee, wel eens gezien hoe ze dat deden bij een programma als de grote beurt. Strip verdwijnt in een bad, folie wordt er op losgeweekt en drijft dan op het water als een soort film en dvervolgens komt de strip naar boven uit het bad waarbij het folie op de strip gaat zitten. Ziet er dan strak uit, wordt ook vaak aan boord van jachten gedaan om onderdelen een 'koolstof look' te geven.
Maar voor wat betreft die suffe zwarte strips die je nog hebt liggen: ik zoek nog een strip in het zwart voor in ieder geval mijn LV portier, mits weinig beschadigd.
Kun je die woodline strips die al mooi glad (ipv die zwarte strips waar een soort rubberverf op zit) zijn niet beter met folie bewerken? Neem ik die zwarte strips graag van je over
Groet, Olav
Volvo XC70 2.4D drive handbak uit 2010. Aankoop febr. 2017: 158.195km - huidig 292.000+km (streven: minstens zoveel als zijn illustere voorganger)
Volvo V70 D5 handbak uit 2002. Aankoop febr. 2007: 161.253km, ingeruild febr. 2017: 417.879km. Geëxporteerd.
Volvo 144 handbak uit 1970. Aankoop ergens in 1995, verkoop ergens in 1996. Niet meer op de weg.