nieuwe autoradio

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Zuipschuit
2nd Gear member

hallo,

ik wil een nieuwe autoradio aanschaffen. De Volvo dubbeldin serie valt af, daar deze geen mp3 e.d. ondersteunen.

Ik zie ook aanbiedingen in dubbeldin radio's met een groot scherm. Volgens mij zit de dubbeldin ruimte bij een V40 erg laag. De pook staat er aardig in de buurt van het scherm, of zie ik dat verkeerd?

Ik ben ook van plan om een Volvo subwoofer aan te schaffen bij de nieuwe radio. Er zitten standaard speakers in de Volvo (ook achter in de D-stijl)

Iemand een idee voor een goede radio met MP3 met USB (en misschien geheugenkaart) ondersteuning voor de Volvo met standaard speakers?
C 30 T5
4th Gear member

Geen radio maar een parrot carkit met usb i-pot unijack aansluiting ,perfect geluid en met een beetje geluk werkt je tel er ook nog bij.
J
3rd Gear member

ik heb een bestelling uit staan voor een pioneer DEH-P85BT, met ingebouwde carkit en verder zo'n beetje alles gewenste opties
Black Sheep: There's always one crazy motherfucker in the family
P.K.
3rd Gear member

Ik heb een Clarion DXZ388G-USB in zitten.
Ik zocht een radio die ook echt bij de auto past, dus qua verlichting en uitstraling, maar hij moest wel MP3's af kunnen spelen en een USB aansluiting hebben.

Naja, 't zit er allemaal op en je zou het mss niet zeggen, maar er valt lekker veel naar eigen smaak in te stellen. Met name in aanpassingen voor geluid.

Afbeelding

Tot nu toe heel dik tevreden!
RobsterS70R
5th Gear member

Ik heb de Sony CDX-M8800 :)

Speelt MP3 af en heb er een ipod adapter aanhangen, voor m'n 8GB Nano.

Afbeelding

Is een radio uit de zogenaamde blackpanel serie. Wanneer hij uit is een volledig zwart scherm en nauwelijks in je dashboard te zien :)
Robbie
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”