hallo,
ik wil een nieuwe autoradio aanschaffen. De Volvo dubbeldin serie valt af, daar deze geen mp3 e.d. ondersteunen.
Ik zie ook aanbiedingen in dubbeldin radio's met een groot scherm. Volgens mij zit de dubbeldin ruimte bij een V40 erg laag. De pook staat er aardig in de buurt van het scherm, of zie ik dat verkeerd?
Ik ben ook van plan om een Volvo subwoofer aan te schaffen bij de nieuwe radio. Er zitten standaard speakers in de Volvo (ook achter in de D-stijl)
Iemand een idee voor een goede radio met MP3 met USB (en misschien geheugenkaart) ondersteuning voor de Volvo met standaard speakers?
nieuwe autoradio
-
- 2nd Gear member
-
- 3rd Gear member
Ik heb een Clarion DXZ388G-USB in zitten.
Ik zocht een radio die ook echt bij de auto past, dus qua verlichting en uitstraling, maar hij moest wel MP3's af kunnen spelen en een USB aansluiting hebben.
Naja, 't zit er allemaal op en je zou het mss niet zeggen, maar er valt lekker veel naar eigen smaak in te stellen. Met name in aanpassingen voor geluid.

Tot nu toe heel dik tevreden!
Ik zocht een radio die ook echt bij de auto past, dus qua verlichting en uitstraling, maar hij moest wel MP3's af kunnen spelen en een USB aansluiting hebben.
Naja, 't zit er allemaal op en je zou het mss niet zeggen, maar er valt lekker veel naar eigen smaak in te stellen. Met name in aanpassingen voor geluid.

Tot nu toe heel dik tevreden!
- RobsterS70R
- 5th Gear member
Ik heb de Sony CDX-M8800 
Speelt MP3 af en heb er een ipod adapter aanhangen, voor m'n 8GB Nano.

Is een radio uit de zogenaamde blackpanel serie. Wanneer hij uit is een volledig zwart scherm en nauwelijks in je dashboard te zien

Speelt MP3 af en heb er een ipod adapter aanhangen, voor m'n 8GB Nano.

Is een radio uit de zogenaamde blackpanel serie. Wanneer hij uit is een volledig zwart scherm en nauwelijks in je dashboard te zien

Robbie
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>