hey hallo mede forum leden!
ik heb even een vraag over tuning bedrijven en of ik wel of niet mijn v70 R moet gaan tunen, het is dus een v70 R uit 98 fwd handgeschakeld met 164.000km op de klokken!
ik heb al iets gelezen over fasttech en dan komt hij uit op 285pk en 430nm klinkt heel goed vind ik zelf ook al haald rica er meer uit maar hier halen ze er weer meer koppel uit! en dat klinkt mij beter, wat vinden julie ervan of zeggen jullie laat maar lekker orgineel?? alvast bedankt
tuning
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Mods break
1. verplaatst naar het tuning hoofdstuk
2. ga dit hoofdstuk maar eens doorlezen, dan weet je al veel meer.
3. ga ook eens lezen op www.volvo850forum.nl bij nog meer ervaringsdeskundigen.
1. verplaatst naar het tuning hoofdstuk
2. ga dit hoofdstuk maar eens doorlezen, dan weet je al veel meer.
3. ga ook eens lezen op www.volvo850forum.nl bij nog meer ervaringsdeskundigen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Standaard heeft een R al genoeg pk toch? 
Ik zou zeggen laat lekker orgineel.
Later als het vermogen je iets te "weinig" komt, kun je het nog altijd tunen.

Ik zou zeggen laat lekker orgineel.
Later als het vermogen je iets te "weinig" komt, kun je het nog altijd tunen.
- Michael Oud
- 5th Gear member
Klinkt verleidelijk, maar ik vind het wel veel vermogen voor enkel de voorwielen.
Volvo 940 SE
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Let ook wel goed op dat De meeste adverteren met vermogen dat bijna nooit gehaald wordt. Iedere auto is weer anders. En alleen een ECU aanpassing zal echt nooit meer dan 40pk op leveren. Denk dat de meeste tuners wel redelijk in de buurt van elkaar komen.
Ik rij zelf rond met ET software en daar overheen is later nog door MTE maat werk software gezet en moet zeggen ik ben echt super te vrede de software.
En ja veel vermogen op de voorwielen is altijd een discussie Maar ik vindt het reuze mee vallen als je harder rijd dan 80 heb je geen wiel spin meer als je vol op het gas gaat. Daar onder is het gewoon wat rustiger aan doen.
Ik rij zelf rond met ET software en daar overheen is later nog door MTE maat werk software gezet en moet zeggen ik ben echt super te vrede de software.
En ja veel vermogen op de voorwielen is altijd een discussie Maar ik vindt het reuze mee vallen als je harder rijd dan 80 heb je geen wiel spin meer als je vol op het gas gaat. Daar onder is het gewoon wat rustiger aan doen.