Hallo,
Wij hebben een Volvo V40 uit 2002 op het oog. Echter, deze heeft 4 versleten banden. We konden dus geen goede indruk van deze auto krijgen tijdens de proefrit: erg onrustig en hobbelde als een gek. Nu heeft de verkoper aangeboden 4 nieuwe banden te monteren en nog eens een proefrit te maken. We konden kiezen uit deze drie banden van Michelin:
-mxv
-energy
-mxt-pilot
Welke zou het best zijn? Mijn ouders hun rijstijl is normaal. Het liefst een stille band met een normale/lange levensduur.
Alvast bedankt!
Welke banden zijn het best van deze drie?
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
ik weet niet welke maat er nu onder zit, zou wel eens een 185/85R15 kunnen zijn, in dat geval zou ik kiezen voor een Energy, gezien het feit dat het geen scheurneuzen zijn en comfort en levensduur zoeken; de MXV is een band uit de 80er jaren, kan me niet voorstellen dat die nog vers zijn, de andere types zijn voor zwaardere auto's en sportiever gebruik en wellicht niet in deze maat verkrijgbaar
- EV
- 2nd Gear member
Onder een v40 van 2002?ps-amazon schreef:ik weet niet welke maat er nu onder zit, zou wel eens een 185/85R15 kunnen zijn, in dat geval zou ik kiezen voor een Energy, gezien het feit dat het geen scheurneuzen zijn en comfort en levensduur zoeken; de MXV is een band uit de 80er jaren, kan me niet voorstellen dat die nog vers zijn, de andere types zijn voor zwaardere auto's en sportiever gebruik en wellicht niet in deze maat verkrijgbaar
Ik denk het niet, daar kunnen wel 5 verschillende maten onderzitten, hangt af van het type velg etc.
Wij monteren michelin premacy bijna standaart onder alle volvo's!
Een hele goede band met hele fijne rijeigenschappen!
EV