Kunstof onderkant portieren
-
- 4th Gear member
De dorpel van de S60 is van kunstof, maar er zit ook aan de onderkant van het portier een kunstof strip. Hoe het kan weet ik niet, maar de strip van het linker achterportier zit bij ons niet goed vast en klappert op de snelweg. Zit deze strip vast met klemmetjes en moeten er nieuwe klemmetjes voor komen of zou een beetje kit helpen (en wat voor kit dan)? Kit lijkt me weer niet zo slim als de auto ooit schade heeft en de strip gedemonteerd moet worden...

Arnoud
- 24AB2
- 3rd Gear member
- Contacteer:
bevestiging strips
ps de nokia 91 carkit is eenvoudig te vervangen door een houder voor latere modellen
ps de nokia 91 carkit is eenvoudig te vervangen door een houder voor latere modellen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 4th Gear member
Bedankt voor de tekening!
Ik heb je een PM'tje gestuurd over die carkit, weet niet hoe je er opeens bij komt, maar met dat probleem zit m'n pa al een hele tijd!
Ik heb je een PM'tje gestuurd over die carkit, weet niet hoe je er opeens bij komt, maar met dat probleem zit m'n pa al een hele tijd!
Arnoud
-
- 4th Gear member
Strip zit weer muurvast! Strip zit met torx-schroefjes vast en is dus zo weer aangedraaid!
Arnoud
- 24AB2
- 3rd Gear member
- Contacteer:
ook maar even hier geplaatstAutoshampoo schreef:Bedankt voor de tekening!
carkit 91 was een vrij populaire carkit voor de nokia's
( zat in mijn vorige S40 en huidige S60 )
alleen niemand gebruikt die generatie mobiele telefoons heden ten dage nog
derhalve zijn er houders voor andere modellen op de markt
je hoeft dus alleen de houder te vervangen
ps zag op 1 van de foto's dat er een carkit 91 in zat
Ik dacht ook al dat @24AB2, helderziend was geworden.Autoshampoo schreef:Bedankt voor de tekening!

- 24AB2
- 3rd Gear member
- Contacteer:
A picture in grey. Dorian Gray. Just me by the sea. And I felt like a star. I felt the world could go far. If they listened. To what I said ...AlexV70 schreef:Ik dacht ook al dat @24AB2, helderziend was geworden.Autoshampoo schreef:Bedankt voor de tekening!
sorry geintje kon het niet nalaten