Video Break-in Box

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
joost001
Starter

ik heb een aantal weken geleden de Video Break-in Box (2x Comp RCA)
[EDNL-VBBRGB2] aangeschaft via Volvotech om zo mijn DVB-T aan te kunnen sluiten op het RTI navigatiesysteem.

Dit weekend eindelijk de tijd gevonden om de linkerkant van de kofferruimte te demonteren zodat ik de RTI-->Screen kabel via de break-in box kan laten lopen. Ik stelde echter vast dat op de RTI unit enkel maar 1 grote connector (7 cm breed) vasthangt en er geen enkele is om break-in box tussen te plaatsen. :(

Heeft er iemand hier al eens een Volvo V70 (2008+) uitgerust met een break-in box? Enig idee waar het RGB signaal onderschept kan worden?

Groetjes,
Joost
Alchemist
3rd Gear member

joost001 schreef:ik heb een aantal weken geleden de Video Break-in Box (2x Comp RCA)
[EDNL-VBBRGB2] Heeft er iemand hier al eens een Volvo V70 (2008+) uitgerust met een break-in box? Enig idee waar het RGB signaal onderschept kan worden?
Zo te zien heb je niet goed opgelet bij het bestellen:
"Video break-in box for:
- S40 2004-
- V50 2004- "
V70 2.5T Summum, Glacier Blue, name it got it
joost001
Starter

De mensen van VolvoTech hebben een kleine aanpassing gedaan zodat die wel in de V70 werkt. Enig probleempje is dat mijn V70 2009 een nieuwe stekker heeft gekregen aan de DVD waardoor deze eerst moet vervangen worden. Ze zijn er volop mee bezig en dus binnenkort terug TV in de wagen ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”