Pfff. moet er een krantenwijk bij gaan nemen.
arnoud. schreef:Ik heb vanavond ook een lampje in één van die schakelaars vervangen, en zo lang je voorzichtig bent is het via de voorkant goed te doen. In het ergste geval moet je nog 8 euro uitgeven voor een nieuw raampje rond de knoppen
Aangezien ik de boel toch los had liggen heb ik meteen even een paar foto's gemaakt. Verzin de bijschriften er zelf maar bij
![]()
Als ik het goed begrepen heb:Hier zie ik een knopje voor de recirculatie. Die heb ik uiteraard ook maar op het knopje op de foto zie ik ook nog "Man" en "Auto" staan.
Weet iemand wat dat precies voor functie is?
Bedankt voor je antwoord.Chrizzle D5 schreef:Als ik het goed begrepen heb:Hier zie ik een knopje voor de recirculatie. Die heb ik uiteraard ook maar op het knopje op de foto zie ik ook nog "Man" en "Auto" staan.
Weet iemand wat dat precies voor functie is?
- off: gewoon altijd alle lucht verversen
- man: altijd lucht intern circuleren
- aut: alleen circuleren als het stinkt buiten etc.
Dat laatste klinkt handig, maar gaf bij mij problemen: beslagen ruiten bij regen of als ik een vrachtwagen inhaalde. Het schijnt dat de luchtverversing bij stand "aut" namelijk standaard al half dicht wordt gezet. Ik heb hem sinsdien ook gewoon "off" gezet en nooit weer problemen gehad.
Oke, bedankt. Helemaal duidelijk.aertssenhjc schreef:AQS (air quality sensor.) was optioneel. Nog steeds overigens
Hoi effen voor de duidelijkheid:Bobbl schreef:Bij mij zijn de schakelaars van de voor/achterruit niet meer verlicht, kan ik die ook zo makkelijk vervangen?
En wat voor een kleur behoren die te zijn?
Alvast bedankt voor de hulp.
Grt Bob.