Ik heb een paar probleempjes die volgens mij met elkaar verband houden:
- Als ik me richtingaanwijzer naar recht aan doe, werken de knipperlichten aan de buiten kant wel, maar op m'n dashboard zie ik niks, maar ik hoor hem wel.
- Als ik me richtingaanwijzer naar links aan doe werkt als goed.
Dus je zou zeggen lampje op me dashboard is stuk, maar:
- Als ik me gevarenlichten c/q vier knipperlichten aan doe dan werken beide lampjes op me dashboard wel gewoon keurig, alleen (kwam ik pas zaterdag achter.. ) aan de buitenkant knipperen alleen mijn linker knipperlichten..
Daarbij doet mijn afstandsbediening het ook niet, batterij is al vervangen maar zonder succes.
Ik vermoed dat het een en ander met elkaar in verband staat, maar ik heb echt geen idee wat dit zou kunnen zijn..
Iemand toevallig ervaring met dit probleem?
Probleem met knipperlichten en afstandsbediening
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Volvo 460 2.0i '94
Ford Focus Gia 2.0 '00
Skoda Fabia Combi 1.3 (3 cilinders
) '11
Volvo s70 2.5 Comfort '99
Bezoek ook eens www.kattentips.nl voor tips en de leukste spullen voor je kat.
Of als je alles wilt weten over gezonde voeding en afvallen: www.debestedieten.nl
Ford Focus Gia 2.0 '00

Of als je alles wilt weten over gezonde voeding en afvallen: www.debestedieten.nl
- C 30 T5
- 4th Gear member
Ik zou even een andere knipperlichtautomaat proberen, voor het probleem van de knipperlichten.
Van de afstandbediening zou ik even de veertjes controleren of deze wel hard genoeg tegen de batterij aan drukken, als dit niet het geval is kan deze niet goed werken.
succes !
Van de afstandbediening zou ik even de veertjes controleren of deze wel hard genoeg tegen de batterij aan drukken, als dit niet het geval is kan deze niet goed werken.
succes !
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
In de sleutel zet die ik dagelijks gebruik zat geen eens een batterij :oops: maarrr met batterij ook geen succes. En de andere zet had er ook geen zin in.
Wat betreft de knipperlichtenautomaat, ik kon daar niks verder over vinden. Wat is dat, waar zit et en wat kan je me er nog meer over vertellen? Wat het woord knipperlichtenautomaat is totaal nieuw voor mij
Wat betreft de knipperlichtenautomaat, ik kon daar niks verder over vinden. Wat is dat, waar zit et en wat kan je me er nog meer over vertellen? Wat het woord knipperlichtenautomaat is totaal nieuw voor mij

Volvo 460 2.0i '94
Ford Focus Gia 2.0 '00
) '11
Ford Focus Gia 2.0 '00

-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik heb het relais vervangen, maar dit was helaas niet de oplossing.
De oplossing kwam van -D©©©L- van het volvo850forum:
Heb even een foto gemaakt van de beruchte stekker:

De oplossing kwam van -D©©©L- van het volvo850forum:
Dit loste inderdaad het probleem op.Vermoedelijk ligt de Blauw/Groene draad op stekker 24/13D contact 15 los. Deze zit aan de bestuurderszijde net boven de motorkap ontgrendeling.
Daar zie je 3 stekkerblokken. Zoek naar een rode 18 polige stekker met een blauw/groene draad op pen 15.
Heb even een foto gemaakt van de beruchte stekker:

Volvo 460 2.0i '94
Ford Focus Gia 2.0 '00
) '11
Ford Focus Gia 2.0 '00