De stuurstoel van mijn S80 begint aardig door te zakken, m.a.w. hij geeft mij niet de steun die ik verdien.
Ben op zoek naar vervangende stoelen maar die worden helaas niet vaak aangeboden.
Van bijv. de v70 staan er genoeg te koop die ook nog in goede doen zijn, de vraag is dus welke serie kan eventueel voor vervangende stoelendonor in aanmerking komen m.a.w heeft de zelfde inbouwmaten.
Vervangen voorstoelen S80
-
- 1st Gear member
It' s good to parachute, but it's beter to be sailing, landing will be a lot easyer
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
alleen S80 stoelen passen, de rest niet
Volvo for life
- sportfan27
- 2nd Gear member
volgens mij is het ook belangrijk dat je een stoel uit een gelijke serie S80 plaatst ivm de airbag module .
Dus een stel je hebt een S80 uit '99 , dan kun je volgens mij geen stoel van een S80 uit 2006 erin gooien.
Zoek even door want volgens mij is hier al een topic over te vinden.
Dus een stel je hebt een S80 uit '99 , dan kun je volgens mij geen stoel van een S80 uit 2006 erin gooien.
Zoek even door want volgens mij is hier al een topic over te vinden.
-
- 1st Gear member
Heerlijk zo'n auto met karakter, thanks mannen ik ga op zoek naar een bedrijf dat mijn huidige stoel op kan knappen
It' s good to parachute, but it's beter to be sailing, landing will be a lot easyer
Anders is het misschien nog een optie om navraag te doen bij diverse autodemontagebedrijven, al zullen de stoelen van een S80 niet zo dik gezaaid zijn natuurlijk. Je kunt via internet een aanvraag doen die dan naar een stuk of 40 van die bedrijven gaat. Als er een iets heeft sturen ze je een reaktie. Heb ik pas ook nog gedaan toen ik wat nodig had.
Je woont overigens aardig bij mij in de buurt!
Je woont overigens aardig bij mij in de buurt!
-
- 1st Gear member
Ben eens even aan het spitten geweest op het forum en nu blijkt dat het schuimrubber gewoon los te bestellen is bij de dealer, vervangen is een uurtje of 3 werk, dus dat valt wel mee.
en euh jazeker lingsper we zijn bijna buren maarja dat kan ook niet anders, zo groot is Goedereede nu ook weer niet.
en euh jazeker lingsper we zijn bijna buren maarja dat kan ook niet anders, zo groot is Goedereede nu ook weer niet.