zijn de klauwen van een 240 zo veel sterker dan? Geloof nooit dat dit een 1-op-1 past, zou zo snel geen enkel onderdeel kunnen verzinnen wat van de 240 in 1 keer op een 480 past. Ja, de benzine, vooruit. Maar verder...
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Als ik het goed heb zijn het 2 zuiger remklauwen waar de 480 er maar 1 heeft.
Maar waar het bij mij omgaat ::: Voor de 480 turbo zijn er geen sportremblokken verkrijgbaar.
Voor de klauwen van een 240 turbo wel, en meerdere merken en soorten.
Heb vandaag eens the autosportcompany gebeld en die gaven me dit als tip om eens uit te zoeken.
Nu ja, ik denk dat als die black stuff beter dan standaard zijn, ik mn upgrade gevonden heb.
Alhoewel ik ook iets van Black Diamond gevonden heb.
Maar weet daar niks vanaf.
Tjah, hoe meer ik weet , hoe fijner ik het vind.
En, vergeet niet dat bij een toename van +- 50 pk en +- 100Nm er toch wel goed remspul eronder moet.
Black stuff is nog geen red stuff en met alleen schijven die iets beter zijn ben je er ook niet.
Dus vandaar.
Of de front remklauwen tussen een 240 en 480 uitwisselbaar zijn weet ik niet.
Maar wel dat de 240 klauwen 4 zuigers per klauw heeft.
Voor vier zuigers worden altijd 2 remleidingen per klauw gebruikt.
Dus loopt er bij jouw 480 maar een leiding per klauw.........