Beschermplaat c30 1.8

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
L.A
1st Gear member

FF een vraagje..
Gisteren m'n c 30 naar de dealer gebracht voor een garantie check i.v.m. aflopen vd fabrieksgarantie,vanmorgen keer ik onder de auto en zag dat er geen kunststof beschermkap onder de motor zit. :oops:
Ik weet eigenlijk ook niet ofdat die daar voorheen heeft gezeten.
Toch maar even langs de dealer en ,bij andere c 30 gekeken maar daar zat deze wel...volgens de dealer zit er bij een c30 1.8 orgineel geen onder.
Hij heeft op dit moment geen 1.8 staan om even te kijken.
Is er op het forum toevallig iemand met een 1.8 die even onder zijn auto wil kijken?
Zou anders niet weten hoe ik er achter zou kunnen komen..heb namelijk nog wel dealergarantie dus kan ik nog wat regelen.
Alvast bedankt :)
lancer
6th Gear member

Haha, heb ik ook gehad. De lease S40 1.6D heeft er wel een, de prive 1.8 niet. Is mij toen ook al eens opgevallen en daarna naar de dealer gebeld.

De 1.8 heeft het ook niet echt nodig. Er steekt niets uit beneden de wielophanging. Toch vraag ik me wel eens af of het areodynamisch gezien niet beter is.
L.A
1st Gear member

o.k bedankt..ben gelukkig niet de enige die op zaterdag de onderkant van zijn auto gaat liggen bekijken..ha,ha.
riens
1st Gear member

Hallo L.A

Bij mij zit er ook geen ( wel over de motor zelf )

gr. Riens
C 30 MY 08 -1.8 Sport wit
C 30 MY 12 -R-edition zwart
L.A
1st Gear member

Gelukkig maar :) .ik ben weer gerustgesteld..bedankt voor het kijken.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

riens schreef:Bij mij zit er ook geen ( wel over de motor zelf )
die mist een 1.6 benzine ook weer
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”