Leuk om te zien dat hij op een moment weer gas gaf om weer bij te komen en weer achter mij te gaan rijden

Dat van vanochtend was pas de tweede keer voor mij hoorThrace Grumble schreef:Hmmz...kom toch redelijk vaak een C30 onderweg (Enschede --> Arnhem en terug), maar heb nog niets gemerkt van dit 'C30-rijders-onderling-gevoel' zoals jullie beschrijven. Komt misscien ook omdat ik een Drive heb
ik rij in het weekend nog wel eens in emmen, zal je mij ook wel zien zwaaien hahaPeeJay schreef:Dat van vanochtend was pas de tweede keer voor mij hoorThrace Grumble schreef:Hmmz...kom toch redelijk vaak een C30 onderweg (Enschede --> Arnhem en terug), maar heb nog niets gemerkt van dit 'C30-rijders-onderling-gevoel' zoals jullie beschrijven. Komt misscien ook omdat ik een Drive heb
En ik heb al 17.500 km gereden.
Eerste (en leukste) was toen ik vorige week bij de pomp stond. Terwijl ik sta te tanken hoor ik getoeter, waardoor ik kijk. Rijdt er een identieke (qua uiterlijk) C30 langs. Ze zwaaiden heel enthousiast, heb nog even teruggezwaaid. Dat was in Emmen trouwens.