liquid_force schreef:Jeroen: wat vind jij dan wel een normaal bedrag voor het vervangen van een complete koppeling?
Ik vind een bedrag van 1250 euro in verhouding met de auto. Ik moet dan ook toevoegen dat ik de prijs van het vliegwiel erg hoog vind, weet niet of dat ding door elfen bij maanlicht gesmeed word maar goed.
@ alexv70
Nee dat denk ik ook niet maar laten we het ruim nemen.
@ volvomaffia
Natuurlijk heeft het uurtarief van een dienst verband met het loon van de medewerker. Zou mooi zijn als ik een schoonmaker wil inhuren en deze hetzelfde kost als een interim manager.... En beide hebben ze collega's om ze in hun werk te ondersteunen. Daarbij weet ik wat er bij een bedrijf komt kijken, heb een stevige managementopleiding gehad.
@ bartsimpson
Prima dat jij me wereldvreemd vindt, zal mij een worst zijn. Liever dat jij het zegt dan iemand bij z'n volle verstand. Daarbij blijf ik van mening dat ik de reparatieprijs die volvo hanteerd gewoon te duur vind. Al wil jij er het dubbele voor betalen, dat betekend nog niet dat ik dat ook wil. Ieder zijn/haar mening toch? Jou mening is erg volvo intern minded en mijn mening is algemene boere hollandse consument minded.