Sinds eergisteren werkt de elektrische bediening van de ruit aan de bestuurderszijde niet meer helemaal. Normaal als je de bedieningsknop even duwt gaat de ruit volledig naar beneden of naar boven. Nu moet ik blijven duwen om er beweging in te krijgen. De bediening voor de ruit aan de zijde van de passagier werkt wel nog correct.
Heeft iemand een idee hoe ik dit zelf kan oplossen?
bediening elektrische ruiten
-
- 4th Gear member
Zijn de geleiderrubbers niet vuil??, soms helpt met inspuiten.
Een dag niet gereden in een Volvo, is niet geleefd.
VOLVO 940 2.3 TURBO B230FK 2315CC 99KW

VOLVO 940 2.3 TURBO B230FK 2315CC 99KW

- stjna
- Starter
hmm, ik heb hem vandaag nog gekuist en heb er toen ook op gelet.vin940 schreef:Zijn de geleiderrubbers niet vuil??, soms helpt met inspuiten.
Wanneer ik de ruit naar beneden doe maakt het geen vreemd geluid ofzo dus ik ga er vanuit dat er geen vuil tussenzit.
- nossy
- 4th Gear member
Hoi,stjna schreef:Sinds eergisteren werkt de elektrische bediening van de ruit aan de bestuurderszijde niet meer helemaal. Normaal als je de bedieningsknop even duwt gaat de ruit volledig naar beneden of naar boven. Nu moet ik blijven duwen om er beweging in te krijgen. De bediening voor de ruit aan de zijde van de passagier werkt wel nog correct.
Heeft iemand een idee hoe ik dit zelf kan oplossen?
jah je doet je ruit naar boven door aan de knop te blijven trekken, en dan trek je nog eens aan de knop en houd je die 10 sec vast, dan is de ruit weer gesyncroniseert
- stjna
- Starter
het werkt!nossy schreef: Hoi,
jah je doet je ruit naar boven door aan de knop te blijven trekken, en dan trek je nog eens aan de knop en houd je die 10 sec vast, dan is de ruit weer gesyncroniseert
Bedankt!
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
BEn ik blij dat ik even hier heb gekeken, mijn probleem is ook opgelost!! top tips!