
440 CVT
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Dat is verschillend,maar inderdaad,als je er wat meer voorzichtiger mee omspringt,zal hij langer blij zijn.

-
- 5th Gear member
- Berichten: 1142
- Lid geworden op: 14.03.2008 - 22:42
- Locatie: Opheusden
Ik reed vanaf een paar weken dat ik de auto heb eigenlijk standaard in de L weg. Deze schokt veel, veel minder dan de D bij het starten van de motor en wegrijden. Ook bij een stoplicht ofzo doe ik dat. Alles gaat dan een stukje vloeiender. Na een paar seconden terug zetten in D natuurlijk......met alleen veren om de grootste schok op te vangen bij het wegrijden
Volvo 440 DL 1.8i CVT
Volvo 460 2.0i Luxery line + eigen toevoegingen
Volvo 850 2.5i 170pk - Vol leder - Houtinleg - Ferrita 2.5'' - Schroefset
Volvo V50 2.0 145 pk Edition II - High Performance Audio - wit leder - 17 inch velgen
Volvo 460 2.0i Luxery line + eigen toevoegingen
Volvo 850 2.5i 170pk - Vol leder - Houtinleg - Ferrita 2.5'' - Schroefset
Volvo V50 2.0 145 pk Edition II - High Performance Audio - wit leder - 17 inch velgen
-
- 1st Gear member
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 19.10.2008 - 21:07
Ja dat schokken, hoe zit dat nou precies het begint me inmiddels behoorlijk te irriteren bij het wegrijden. Moet je echt je complete cvt bak reviseren om dit op te lossen? Het lijkt mij gewoon dat het afkomstig is van 1 versleten onderdeel wat dan gewoon vervangen moet worden toch?
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Daar is helaas weinig aan te doen,een nieuwe doet het namelijk ook!