Wie o wie kan mij een paar foto's en/of ervaringen plaatsen van sunblinds.
Er zijn verschillende mensen die ze aanschaffen, maar echte foto's heb ik nog niet gezien. Ik kan namelijk een volledige set tweedehands kopen, maar weet niet waar ik op moet letten. Krijg het bij de dealer ook niet te zien. Weet niet of ik voor tweedehands moet gaan of nieuw. Natuurlijk prijs verschil
Innmiddels nieuwe gekocht. De prijs van 5 stuks, achterportieren en bagageruimte is maar 115 euro. Viel mij mee. Het staat goed en alles is nieuw. Misschien dat ik zelf nog een aantal foto's plaats ivm weinig beeldmateriaal.
Mensid schreef:Innmiddels nieuwe gekocht. De prijs van 5 stuks, achterportieren en bagageruimte is maar 115 euro. Viel mij mee. Het staat goed en alles is nieuw. Misschien dat ik zelf nog een aantal foto's plaats ivm weinig beeldmateriaal.
idd mensid, ben dus benieuwd naar je foto's en je ervaring met inbouwen
Wij hebben sunblinds voor de zijachterruiten in de s40 en het staat erg mooi. Wanneer het zonnetje weer tevoorschijn komt gaan we de blind voor de achterruit ook aanschaffen. Hebben al meerdere reacties gehad van mensen die dachten dat de ramen geblindeerd waren. De bevestigingsmethode is ook heel handig, je klikt de blinds er zo weer in en uit, bij slecht weer of 's nachts heb je ze er dus zo weer uit mocht je er last van hebben. Die van ons zitten er dit jaar nog niet op, maar zal ze binnenkort even opzoeken en een foto maken.
ps. voor zover in mij kan herinneren waren de 2 blinds 95,-
2012-2013 Volvo s40 2.0 my08
2013-2015 Even geen volvo :@
2015-... Volvo v40 2.0 2002
115 euro, is dit via de dealer of heb je een ander kanaal. Ik meende dat ze bij de dealer meer dan 200 euro kosten?
Bij de dealer. Ik was bezig met tweedehands en daar moest ik 90 euro voor betalen. Ben even voor de zekerheid bij de dealer gaan informeren en toen zei hij voor de achterportieren nu 45 euro en voor de achterkant 70 euro. Ik heb ook nog telefonisch bij een ander dealer geinformeerd en daar noemden ze de zelfde prijzen. Ik heb onmiddelijk gebeld met de dealer in Emmen en ze laten bestellen voor ze weer duurder worden. Misschien wel een winterprijs ik weet het niet. Maar laat het zonnetje maar schijnen.
Ik heb ze er gewoon op laten zitten heel de winter hoor.
We hebben ze er primair opzitten om de auto koel te houden in de zomer en tegen de zon voor de achterpassagiers. Ik vind bij slecht weer / 's nachts het zicht met blinds niet goed genoeg. Of laat ik het zo zeggen, met blinds moet het ook goed kunnen. Ik heb echter graag zo goed mogelijk zicht en in de koudere maanden valt het "tegen de zon en warmte voordeel" dan weg en vind ik het zicht te donker worden.
2012-2013 Volvo s40 2.0 my08
2013-2015 Even geen volvo :@
2015-... Volvo v40 2.0 2002
ik wil niet zeuren maar jammer dat ze niet in de hoeken precies passen..
Kan het op de fotos niet helemaal goed zien maar zie je die hoekjes niet van buiten af??
ik wil niet zeuren maar jammer dat ze niet in de hoeken precies passen..
Kan het op de fotos niet helemaal goed zien maar zie je die hoekjes niet van buiten af??
viel de montage mee?
Als je goed kijkt zie je inderdaad de hoekjes ook aan de buiten kant. Dit komt door het frame. Deze zet het doek op spanning en daardoor kun je nooit rechte hoeken gebruiken. De blinds zijn opvouwbaar. Het monteren viel reuze mee. Ben niet helemaal tevreden over de achterklep. Maar krijg dit ook niet beter. Bij de remlicht heb ik een klein kiertje. Deze valt van binnen echt op. Een min puntje, misschien wel omdat de blinds nieuw zijn(2009) en mijn auto van 2004. Maar het blijft een aanrader. Zeker voor mensen die geen honderden euro's uit willen geven voor geblindeerderamen.
ArthurPeters schreef:Ik heb me ook laten verleiden door de sunblinds .
heb ze vanmorgen bij Volvo Rutten Boxmeer besteld, 115 euro.
Ben benieuwd wanneer ze binnen komen, zal ook wel een fototje posten als ze erin zitten.
Thnx voor alle info!
Was dat voor alle 5 stuks, ik heb vorige week ook geinformeerd maar dat waren andere prijzen, € 45 voor de deuren en € 124 voor de achterramen en klep??
V50 Momentum2.4140 PK , 170 PKby Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,