Wie o wie heeft andere ideeen

Aan wie had jij gedacht die brief te adresseren?S60 170pk Lpi schreef:Radar heeft de voorbeeldbrief op het internet staan. Ik zou de kilometerstand aanpassen en gewoon versturen.Fast Eddie schreef:Tja auto is 8 jaar jong en 205.000 op de teller, coulance gaat tot meende ik 6 jaar oud en niet meer dan 180.000 kilometer.Rob Bakker schreef:En heb je nog aan de coulance regeling gedacht voor de ETM?
Weet niet wat exact de voorwaarden daar van zijn, en ik heb er (gelukkig nog) geen last van.
Dus pis naast het potje helaas :?
Niet geschoten is mis geschoten !
Alles voor de kijkcijfers.Oceanracer schreef:Dat is dus wat ik (mede) tegen heb bij dat soort programma's. Stemmingmakerij noem ik dat!
Vandaag is ook de LMM vervangen €300,00 excl. btw :shock: het probleem lijkt nu over te zijn, we wachten nog even af.toppertje schreef:
Deze week worden de injectoren gecontroleerd, vandaar dat ik ook wilde weten of er een stappenmotor in de V70 zit ivm stationair draaien.AlexV70 schreef:Alles gecontroleerd wat is aangegeven?
Ik bedoelde eigenlijk deze:Fast Eddie schreef:Deze week worden de injectoren gecontroleerd, vandaar dat ik ook wilde weten of er een stappenmotor in de V70 zit ivm stationair draaien.AlexV70 schreef:Alles gecontroleerd wat is aangegeven?
Groeten Edwin
AlexV70 schreef:Laat even controleren of je distributie wel op tijd staat.
Mogelijkheid kan ook zijn dat de variabele kleptiming niet goed staat
(bijvoorbeeld door vervangen nokkenaskering of vervuiling nokkenastimingunit, zit een klein filtertje in).
Oh oke :oops: hij staat nu bij de garage, de injectoren worden nu gecristaliseerd :? of zo iets. Tevens worden de zeefjes vervangen, en mocht er een injector stuk zijn word deze vervangen.AlexV70 schreef:Ik bedoelde eigenlijk deze:Fast Eddie schreef:Deze week worden de injectoren gecontroleerd, vandaar dat ik ook wilde weten of er een stappenmotor in de V70 zit ivm stationair draaien.AlexV70 schreef:Alles gecontroleerd wat is aangegeven?
Groeten EdwinAlexV70 schreef:Laat even controleren of je distributie wel op tijd staat.
Mogelijkheid kan ook zijn dat de variabele kleptiming niet goed staat
(bijvoorbeeld door vervangen nokkenaskering of vervuiling nokkenastimingunit, zit een klein filtertje in).
Dat is wel een hele dure LMM. Ik ben er ooit ook eens ingetrapt bij Audi, bij m'n vorige auto (Passat) heb ik'm zelf vervangen. Fluitje van een cent en de LMM kostte op ebay nog geen 7 tientjes.Vandaag is ook de LMM vervangen €300,00 excl. btw