Beste volvo 440 liefhebbers.
Mijn volvo is uit 97. Als ik links achter op de kofferbak druk hoor ik een wat kreunend geluid. Wat zou dat eventueel kunnen betekenen. Alvast bedankt voor het deskundig advies.
Groet
Piet
Kreunend geluid links achter
- dr hilus
- 2nd Gear member
Toevallig iemand ontvoerd, en opgerold in een deken in je kofferbak opgeborgen? 
Afhankelijk van het model zit bij de wielophanging het één en ander aan stabilisatorstangetjes en dergelijke, met her en der rubber bussen. Mogelijk kraken die. Spuit ze eens in met bijvoorbeeld siliconenspray.

Afhankelijk van het model zit bij de wielophanging het één en ander aan stabilisatorstangetjes en dergelijke, met her en der rubber bussen. Mogelijk kraken die. Spuit ze eens in met bijvoorbeeld siliconenspray.
- elco440
- 3rd Gear member
- Contacteer:
dat dacht ik ook al.
het zou ook de schokdemper kunnen zijn dat die aan het slijten is. of misschien je veer.
het zou ook de schokdemper kunnen zijn dat die aan het slijten is. of misschien je veer.
Vw Polo Coupe '90 +R.I.P
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project
Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok
Even Voorstellen
Back 2 Project
Volvo 440 1.8I DL Fleet Pacific Blue Drivers Project

Volvo 440 GLT 2.0I Groene Peilstok
Even Voorstellen
Back 2 Project
- volvo440richard
- 1st Gear member
dit probleem heb ik ook ,je hoort het duidelijk al je bv 50 rijd in zijn 4 en dan als hetn een hobbelige weg is dan pokkert er wat ,wat zou dit kunnen zijn?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.