Ik hoef morgen dus niet meer te bellen.........
Hallo mijnheer, uhh...uhh uw auto is van de brug gevallen....
Hey paul,Paul schreef:En vervolgens zat ik natuurlijk weer in mijn oude C30. Mis ik toch twee knopjes...
Niet dat ik ze ooit gebruikt heb (één is een dummie) maar weet iemand waar die knop gebleven is van de sensor? Ik denk dat het komt omdat ik nu een schuifdak heb (wat geeft dat trouwens een licht in de auto ...pff heerlijk!)
Ja dat was het voordeel dat ik al een tijd in de C30 reed... Vervolgens had mijn vader het in zijn XC70 en daar had ik zoveel plezier van in Frankrijk. Vond dat zo heerlijk en dan had je ook gelijk gelaagd glas en stoelverwarming (dat laatste zat al standaard in mijn vorige (Summum)). Dus ja daar raak je ook aangewend zeker met lederenbekleding! Dus dat was snel aangevinktJolly Breeze Racing schreef:Mooie wagen, schuifdak, mmmmmmm..., had ik ook moeten doen.
Heb hem niet gezien, verbaasde mij ook eerlijk gezegd. Maar hij zal ondertussen er toch wel staan he? Moeten we volgende week mini-meet doenJoost7 schreef:Hey Paul,
ziet er goed uit!!!! het wachten wordt beloond!
stond er toevallig nog een DrivE op de trailer, saville grey met Zaurakjes?
ik ga vandaag de dealer nog maar eens bellen waar de mijne blijft, hij is een paar dagen eerder dan de jouwe besteld...
Heb even gebeld met de dealer, volgende week donderdag gaan mijn zomderbanden weer om de Spartacus-velgen, en ga ik even bij hem langs om een en ander te besprekenPaul schreef:Thanks allemaal! Je Bart, die Serapis van mij lagen al klaar die gaan er vrijdag op.