Vragen

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Swedish_90
2nd Gear member
Contacteer:

Hallo,

We hebben sinds woensdag onze S60 uit 2002, en ik heb nu de volgende vragen:
* Op de S60 zitten elektrisch inklapbare buitenspiegels. Nu raadde onze dealer aan om spatbordspiegels te monteren, i.p.v. caravanspiegels die gewoon aan de spiegels zitten. Is dit zo? Of zijn er andere (betere/mooiere) mogelijkheden?
* Is de parkeerradar achter uitschakelbaar (i.v.m. trekhaak)
* Is er een prijslijst van alle onderdelen/accessoires verkijgbaar/in omloop?

alvast bedankt.
mvg, Jaap
menjo
7th Gear member

1) Klappen die spiegels automatisch in als je de auto uit zet? Volgens mij is dat ook wel software matig uit te zetten.

2) Die gaat als het goed is automatisch uit als je iets op de trekhaak aansluit.

3) Ja
Battlecruiser
8th Gear member

1) Het is beter voor de spiegels om daar niet die opzetspiegels op te monteren omdat het mechaniek van de motorische verstelling (het inklappen dus) wel eens beschadigd kan worden.

http://acctest.semcon.se/nl-NL/P2X/pack ... 249287.htm

2) de parkeerradar is uitschakelbaar.
In de eerdere modellen zit in de kofferbak onder de hoedenplank een schakelaartje.
In de laatste modeljaren zit er in de middenconsole in de onderste rij knoppen eentje met een P erop.

3) acc.lijst: http://acctest.semcon.se/nl-NL/
De prijslijst kan ik iet vinden, maar elke dealer geeft er graag eentje aan je.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Ben
Executive Member
Contacteer:

1) ik had ze gewoon op de spiegels. Maar dan moet je ze niet inklappen natuurlijk. Dat moest bij mij met een knopje
2) en er zit een roos knopje onder de hoedenplank waarmee je 'm uit kunt zetten
3) even de dealer vragen

veel plezier met je S60
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Swedish_90
2nd Gear member
Contacteer:

Bedankt voor de zeer snelle antwoorden. De accessoireprijslijst bij de folder heb ik, mij ging het om een prijslijst van de afzonderlijke onderdelen excl. montage etc. van de onderdelen van de Accessoire-site die Battlecruiser al aanhaalde.

En de S60 is (helaas :( ) niet van mij, maar van mijn moeder. Ik ben nog geen 18, en moet nog 2,5 jaar wachten tot ik mijn rijbewijs kan halen :x.
mvg, Jaap
menjo
7th Gear member

3) wat is er mis met die link die ik gaf?
JosB
2nd Gear member

menjo schreef:3) wat is er mis met die link die ik gaf?
Hoi Menjo,

Ik had ook over de link heen gekeken.
Je antwoord "ja"was zo kort dat ik nadat ik je bericht had gelezen ook gewoon verder was gegaan met de volgende berichten.
Totdat ik je bovenstaande melding las, toen ben ik teruggegaan en heb de prijslijst opgeslagen op m'n pc.
Waarvoor hartelijk dank.
JosB

Vanaf 1981 alle verschillende typen 340; 360; 440; S40; V40 dus alles wat in Born geproduceerd werd.

vanaf maart 2022 Volvo V40 1.5 T3 Polar+ Sport Verwarmbare voorstoelen Standkachel Afneembare trekhaak Harman Kardon.

Nu van plan over te stappen naar een gebruikte CX40 maar twijfel tussen een B4 2.0 benzine of een T5 hybride.
Swedish_90
2nd Gear member
Contacteer:

menjo schreef:3) wat is er mis met die link die ik gaf?
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de prijzen voor de afzonderlijke onderdelen, excl. montage. Bij bijvoorbeeld Saab zijn die wel in omloop, en ik heb de hoop dat deze bij Volvo ook over het web zwerven. (Het hoeft trouwens geen nederlandse lijst te zijn, het gaat mij om een indicatie). Het knopje voor de parkeerradar heb ik gevonden; handig zo'n forum. (bij de dealer wisten ze dat niet :shock:)
mvg, Jaap
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”