dubbel din inbouwen in volvo xc90

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Gesloten
alainb
Starter

Beste lezers..
ik ben echt ten einde raad ik weet het niet meer ik google mij kapot maar ik geraak er niet uit
ik zou graag in mijn volvo xc90 2004 een dubbel din radio/navi inbouwen en mijn orignele radio verwijderen
ik heb het inbouw paneel al en weet hoe ik de orginele unit moet verwijderen,en weet dat ik het kontakt af moet laten staan tijdens deze handeling anders gaat het lampje van de airbag branden
maar dan komt het blijkbaar is het niet zomaar een iso stekker gebruiken en klaar
want blijkbaar is de orginele unit ook een soort centrale unit die vanalles stuurd ??
de orginele unit is een zonder navi in het daschboard
hoe moet ik het aanpakken ik weet het niet meer
hoe kan ik het aant werken krijgen zodat niet alle andere functie,s van mijn auto uitliggen
oa de parkeersensoren achter
heeft iemand ervaring hiermee of kan iemand dat
help dank u bij voorbaat :( :(
Walter
Geartronic member
Contacteer:

sorry, maar er is niets pasklaar om een andere radio in te bouwen. De radio heeft waarschijnlijk inderdaad nog een functie als regelunit. En de aansluiting kun je niet veranderen, gaat echt niet goedkomen.

Echt, mijn advies is om de radio zo te laten of eens met de plaatselijke verdeler overleggen, misschien hebben zij een idee. Maar zelf knutselen kan stevige storingen veroorzaken.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
alainb
Starter

Ik hoor het al ik ben verschillende functie,s kwijt als ik hier aan begin
jammer dat er geen pasklare oplossing bestaat
toch bedankt voor uw meedenken
indien er toch iets uit de bus komt hoor ik het wel en moest ik iets vinden post ik dit hier dadelijk
Ben
Executive Member
Contacteer:

Mods break
Twee keer een topic openen voor dezelfde vraag is zeer verwarrend Alain.
Dit topic wordt gesloten
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gesloten

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”