Inhouden bij gasgeven 440 Turbo

Alles over de 440 / 460
Gebruikersavatar
Fat Rat
5th Gear member
Berichten: 1907
Lid geworden op: 18.05.2006 - 22:09
Locatie: Walcheren

Misschien ook eens brandstof druk op de injectorrail laten meten...
Red Blocks Forever and a day

S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's

Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
Gebruikersavatar
Kootje
3rd Gear member
Berichten: 406
Lid geworden op: 18.10.2006 - 22:55

Fat Rat schreef:Misschien ook eens brandstof druk op de injectorrail laten meten...
Zal ik zeker doen, want volgens mij heeft het toch iets met de brandstoftoevoer te maken.
Gebruikersavatar
Kootje
3rd Gear member
Berichten: 406
Lid geworden op: 18.10.2006 - 22:55

Vandaag is de luchtmassameter binnengekomen vanuit Duitsland. Net gemonteerd en de auto rijdt perfect nu! :wav: De luchtmassameter was dus het probleem! Kan nu eindelijk weer eens lekker doorrijden en als m'n 460 verkocht is de 440 verder gaan volmaken ::D
P.K.
3rd Gear member
Berichten: 271
Lid geworden op: 17.07.2008 - 21:15
Locatie: --Grunn--

Da's idd zowat een feessie waard! :bday:
Gebruikersavatar
Kootje
3rd Gear member
Berichten: 406
Lid geworden op: 18.10.2006 - 22:55

Haha,


Heb het ook wel gevierd hoor! Gelijk even een stukje lekker gescheurd (zonder inhouden en bijna afslaan enzo) :D Nu is het tenminste weer fijn auto rijden!
Gebruikersavatar
bap
2nd Gear member
Berichten: 194
Lid geworden op: 20.03.2007 - 22:20
Locatie: Amsterdam

:wink:
gefeliciteerd
Volvo 440 GL 1990 wit 234.000km
Volvo 440 Turbo 1993 zwart metallic 149.00 km
Volvo 440 Turbo 1995 rood metallic 217.000
Volvo s60 T5 2001 black stone
Gebruikersavatar
Blade
5th Gear member
Berichten: 2265
Lid geworden op: 22.07.2007 - 15:04
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Waarschijnlijk is mijn LMM ook naar de knoppe... Liep jou auto af en toe wel gewoon goed?

Mijn probleem is als volgt:

Stationair rond de 700 toeren, soms wisselt deze van 500 tot 900. Normaliter draait ie precies 950. Maar af en toe loopt ie wel gewoon goed ! Mijn auto houdt ook in, komt niet voledig op druk en blaast dus ook niet goed af (dumpvalve) Maar af en toe doet ie het dus wel goed en houdt niet in.

Heb jij jou lmm ook doorgemeten? Zo ja, hoeveel Ohm meette je op pin 1 en 6 en 1 en 3?

En waar heb je een nieuwe vandaan ? :) Nieuw kost ie 251€ bij de dealer :shock:
Gebruikersavatar
Iroll
6th Gear member
Berichten: 4440
Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
Locatie: Zeist

Ebaynr 170253884483
en nr 250365352466
en nr 370125076841
Gebruikersavatar
Kootje
3rd Gear member
Berichten: 406
Lid geworden op: 18.10.2006 - 22:55

Hey Poika!

In het begin hield mijn auto maar heel af en toe in, maar op een gegeven moment werd het constant. Ik heb de LMM niet zelf doorgemeten, dus zou niet weten hoe en wat.

Ik heb een tweedehands besteld op elchteile.de. Inclusief verzendkosten was ik €52 kwijt.

Succes en hoop dat je probleem snel opgelost is!
Gebruikersavatar
Blade
5th Gear member
Berichten: 2265
Lid geworden op: 22.07.2007 - 15:04
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bedankt voor de links heren.

Ik hoop ook echt dat ik het snel gevonden heb, zo langzaam rijden als dat ik nu doe ben ik echt niet gewend :? Als ik half gas rij is er namelijk niks aan de hand, zodra ik effe volgas geef is het stationair beroerd en loopt het blok gewoon niet fijn. Lambda sensor schommelt tussen de 0,3 en 0,7 volt. Weerstand is 5.5 ohm. Zou rond de 13 ohm moeten zijn, zou dit het probleem kunnen wezen?
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”