Op de sloop kwam ik bij de zoektocht naar interieurdelen een ecc unit tegen.
Thuis geprobeerd een en ander in te bouwen, maar direct een srs-airbag storing veroorzaakt.
Bovendien lijkt de ECC-unit een aansluiting meer te hebben dan de gewone handmatige bediening.
Wie weet wat er nog extra nodig is voor de ECC en of dit al is voorbedraad.
ombouw airco naar ecc
- Welles
- 5th Gear member
Volgens mij aardig wat hoor. Kijk hier maar eens, een kort en krachtig antwoord...flap schreef:Wie weet wat er nog extra nodig is voor de ECC
Die Airbag-storing is vervelend, maar eh, had je de accu-pool wel losgekoppeld voor je ging knutselen?
S40 1.8 | 1997
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
-
- 2nd Gear member
dat lijkt heel erg duidelijk, door de ontbrekende servomotortje etc, en nee ik had de accu niet losgekoppeld.Welles schreef:Volgens mij aardig wat hoor. Kijk hier maar eens, een kort en krachtig antwoord...flap schreef:Wie weet wat er nog extra nodig is voor de ECC
Die Airbag-storing is vervelend, maar eh, had je de accu-pool wel losgekoppeld voor je ging knutselen?
was een 940 gewend