Dus ik dacht, laat ik maar ff een lijstje maken met dingen die me zijn opgevallen:
1)Sporadisch tijdens het wegrijden met koude motor, heb ik een soort blokkade bij het sturen, waar ik 'm doorheen moet drukken. Dit is meestal bij het links sturen. Geen idee waar dit door komt.
2)De koude motor wil vaak ook niet meteen starten, maar pas na een paar slagen. Het lijkt alsof hij het er moeilijk mee heeft, om dat zware, heerlijke motortje aan te zwaaien. Accu zat oxidatie op en is doorgemeten. In prima staat, dynamo ook in orde. Ik vermoed dat het door de startmotor komt, maar zolang ie nog start vind ik het prima. Al sta ik wel open voor eventuele oplossingen, ideën

3)Ik heb gelezen over S40's/V50's uit dezelfde periode als de mijne, dat er wel problemen waren met de rubbers van de ramen. Nou is het zo, dat de rubbers van alle passagiersdeuren op dezelfde manier zakken als op de foto. Dit is dan ook alleen een foto van mijn deur linksachter.
Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben en hoe kan ik dit degelijk verhelpen?

Zoals je kunt lezen, geen extreme dingen, maar wel dingetjes die mijn aandacht verdienen

Zoals eerder in mijn tekst aangehaald, sta ik open voor suggesties, ideën, etc.
Ook staat er een bezoek bij de garage gepland, wie weet wat ik daar wijzer wordt.